Cel mai mare francizat Carrefour a ajuns la afaceri de 30 de mil. lei
Compania Pronto Mobile, operatorul magazinelor Pronto Express și totodată cel mai mare francizat al Carrefour, a încheiat anul financiar 2016 cu afaceri de 30 de milioane de lei, în creștere cu 30% față de anul precedent.
”Creșterea cifrei noastre de afaceri a fost in 2016 peste media pieței si a fost susținută de preocuparea noastră pentru o creștere intensivă prin optimizarea proceselor, a gamei sortimentale şi nu în ultimul rând a activității de marketing, având în vedere că am terminat 2016 cu același număr de magazine ca și în 2015. A crescut ușor valoarea medie a bonului și numărul de clienți, probabil ca urmare a măsurilor macroeconomice de stimulare a consumului, dar este clar și efortul departamentului nostru de marketing care a reușit să crească cu 98,4% numărul de clienți activi în programul nostru de fidelizare”, a declarat Gabriel Sandu, Directorul General al rețelei.
Pentru anul acesta rețeaua Pronto Express vizează accelerarea creșterii prin reluarea expansiunii cu cinci magazine noi, dublarea din nou a numărului de clienți fideli și perfecționarea forței de vânzare prin dezvoltarea unui departament intern de formare de personal.
”Proiectele noastre operaționale pentru 2017 includ testarea unui format nou de magazin, remodelarea unor magazine existente si creșterea suprafeței alocate categoriilor care au performat anul trecut în toate magazinele, pentru a profita de tendințele remarcate în piața cum ar fi creșterea preocupării românilor pentru o alimentație sănătoasă”, a mai precizat managerul.
Pe termen lung, Gabriel Sandu vrea să ducă rețeaua Pronto Express la 100 de magazine, vizând extinderea doar la nivelul Bucureștiului.





