Ce planuri are Kaufland pentru 2017?

Retailerul german Kaufland va continua să investească în extinderea rețelei de magazine, bugetându-și pentru anul financiar 2017 investiții de 100 de milioane de euro în deschiderea de noi unități comerciale, dar și în remodelarea unor unități deja existente, a declarat Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Communication Kaufland prezent pe scena conferinței Trade Round Table. De asemenea, retailerul a confirmat că o să intre pe segmentul de vânzare online, având în plan să-și deschidă anul viitor propriul magazin de e-commerce.  Ce planuri are Kaufland pentru 2017?

”Vom menține ritmul de deschidere din ultimii doi ani, planul pentru anul viitor fiind să inaugurăm 5-6 hypermarketuri. De asemenea, vom investi în continuare în remodelare și vom extinde proiectul Fresh Corner la nivel național. În ceea ce privește online-ul, nu pot să spun cu exactitate dacă vom inaugura magazinul în prima sau în a doua parte a anului. Platforma va fi dezvoltată de la centru, însă vom angaja și în România oameni în echipa de online”, a declarat Valer Hancaș.

Odată cu acest proiect, Kaufland va intra pe o piață estimată la circa 200 de milioane de euro, în care activează deja retaileri precum Carrefour, Cora sau Mega Image. Kaufland a făcut primul pas în acest sens la începutul acestui an, când a anunțat înființarea propriului departament de vânzări online, care va funcționa sub umbrela Kaufland Omnichannel Imternational GmbH. În plus, retailerul a lansat deja în Berlin un serviciu de comandă și livrare online.

“Pariez în viitor pe magazinul digitalizat, pe experiențe personalizate, interactive, pe Internet of Things. Generațiile noi se vor orienta masiv spre produsele sănătoase. În 2017, Kaufland se va orienta spre extindere – dar sustenabilă, digitalizare, investiții în modernizare și adaptare, sprijin pentru producătorii români, dar și în crearea de experiențe noi pentru oameni”, a mai precizat Valer Hancaș.

Kaufland operează în România o rețea de 110 hypermarketuri. Compania a înregistrat în 2015 o cifră de afaceri de 9,2 miliarde de lei, în creștere cu 15% față de anul precedent, iar pentru anul acesta reprezentanții companiei au precizat că obiectivul Kaufland este de a menține compania pe plus, nefiind comunicat și ritmul de creștere.

Kaufland România păstrează trendul de creștere al cifrei de afaceri în 2023
Kaufland România păstrează trendul de creștere al cifrei de afaceri în 2023
Kaufland România, unul dintre cei mai importanți jucători prezenți pe piața locală de retail, a  încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri...
Marco Höβl, Kaufland:„Am accelerat ritmul investițiilor sustenabile în trei direcții clare”
Marco Höβl, Kaufland: „Am accelerat ritmul investițiilor sustenabile în trei direcții clare”
Sustenabilitatea joacă un rol esențial pentru Kaufland și, pentru că orice viziune necesită consecvență, anul 2023 a consolidat direcțiile...
Bilanțul Kaufland la 18 ani după primul magazin deschis în România
Bilanțul Kaufland la 18 ani după primul magazin deschis în România
La 18 ani de la intrarea pe piața din România, Kaufland a devenit un jucător dominant în sectorul de retail, fiind la finalul anului trecut pe...
Kaufland România trece de pragul de 3 miliarde de euro în 2022
Kaufland România trece de pragul de 3 miliarde de euro în 2022
Kaufland România, unul dintre cei mai importanți jucători prezenți pe piața locală de retail, a  încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri...
Kaufland lansează o campanie de promovare a cumpărăturilor online
Kaufland lansează o campanie de promovare a cumpărăturilor online
Kaufland România vine cu un nou concept de campanie prin care promovează cumpărăturile online. Retailerul nu deține o platformă de comerț...
Valer Hancaș, Kaufland România: Anul acesta vom finaliza investiții de 375 de milioane de euro
Valer Hancaș, Kaufland România: Anul acesta vom finaliza investiții de 375 de milioane de euro
Retailerul german Kaufland a alocat pentru anul acesta un buget record pentru investiții, suma totală urmând să se ridice la 375 de milioane de...