Carrefour va deschide 31 de outlet-uri în zonele pietonale din Paris
Gigantul francez Carrefour, unul dintre cei mai importanți retaileri la nivel mondial, va deschide până la finalul acestei luni 31 de outlet-uri în zonele pietonale din Paris, scrie Esmmagazine.com.
Primele outlet-uri de acest tip au fost inaugurate în primăvara anului trecut, la Paris și Lyon. Odată cu aceste noi deschideri rețeaua va ajunge la 42 de locații. Această decizie face parte din planul de transformare al companiei, Carrefour 2022, prin care retailerul vrea să ofere cumpărătorilor o experiență de shopping mult îmbunătățită.
Outlet-urile Carrefour permit cumpărătorilor să își ridice produsele comandate online cu o zi înainte pe Carrefour.fr sau prin aplicația de mobil. Sortimentația cuprinde peste 15.000 de produse.
Carrefour deține pe piața locală 360 de magazine pe formatele de hypermarket, supermarket și proximitate, dar și 13 magazine sub brandul Supeco. Retailerul a încheiat anul trecut cu afaceri cumulate de 9,60 miliarde de lei, în creștere cu 15% față de anul precedent și un profit net de 125 de milioane de lei. În România, rețeaua Carrefour numără în prezent peste 321 de magazine, sub brandurile Carrefour, Market, Express și Contact.





