Carrefour și Billa anunță deja prima campanie comună
La doar o lună de la primirea acordului Consiliului Concurenței pentru preluarea supermarketurilor Billa, Carrefour anunță demararea unei campanii de fidelizare a clienților din cele trei rețele ale sale: hypermarketurile Carrefour, supermarketurile Market și Billa.
Aceasta are la bază mecanismul de acumulare de puncte în funcție de valoarea cumpărăturilor, care pot fi utilizate pentru achiziționarea produselor din gama nou listată MasterChef cu reducere de 80%. Gama cuprinde produse utilizate în bucătărie, precum celebrul șorț de bucătărie MasterChef, cuțite cu lame din oțel inoxidabil rezistent, boluri special concepute pentru a împiedica orice mișcare în timpul mixării etc. Campania se derulează până pe 9 noiembrie 2016, punctele pentru cumpărături fiind acordate în perioada 11 august - 19 octombrie.
MasterChef este un brand de lifestyle cooking dezvoltat în jurul show-ului de televiziune cu același nume, lansat în România în anul 2012.
La nivel local, Carrefour numără 280 de magazine, dintre care 29 de hypermarketuri Carrefour, 111 supermarketuri Market, 43 magazine de proximitate Express, 10 magazine de proximitate Contact, o platformă de comerț online și 86 de magazine Billa, preluate recent de la retailerul german Rewe Group.





