Carrefour România, cea mai bună performanță din regiune în T3

Retailerul francez Carrefour își continuă creșterea pe piața locală, raportând pentru cel de-al treilea trimestru al anului afaceri de 534 de milioane de euro (incluzând TVA), în creștere cu 6,8% față de aceeași perioadă a anului trecut, potrivit raportului financiar publicat de companie. În termeni like-for-like, retailerul a raportat un avans de 4%, aceasta fiind cea mai bună performanță la nivelul regiunii. Carrefour România, cea mai bună performanță din regiune în T3

Astfel, Carrefour a înregistrat la nivelul Europei (cu excepția Franței) afaceri de 5,80 miliarde de euro, în scădere cu 1,5% în termeni like-for-like. Singurele piețe care au înregistrat creșteri în regiune au fost România, Polonia și Belgia, aceasta din urmă având însă un avans de doar 0,5% pe același univers de magazine. Cât despre Polonia, Carrefour a înregistrat vânzări de 494 de milioane de euro, în creștere cu 2,7% în termeni like-for-like. Astfel, este pentru prima dată când businessul retailerului francez pe piața locală depășește performanța din Polonia.

Cât despre piața mamă, Carrefour a raportat un avans de 1,6% like-for-like, înregistrând în trimestrul al treilea o cifră de afaceri de 10,09 miliarde de euro.

La nivel de grup Carrefour a înregistrat în trimestrul al treilea venituri de 21,08 miliarde de euro, în creștere cu 2,3% față de Q3 din 2017 și un avans de 2,1% like-for-like. Cele mai bune rezultate au fost înregistrate în America Latină, avansul în regiune fiind susținut de Argentina, unde retailerul a bifat un avans de 28,6% pe același univers de magazine.

Grupul Carrefour, care operează peste 12.000 de magazine la nivel global, a încheiat anul financiar 2017 cu o cifră de afaceri netă de 78,89 miliarde de euro și un profit operațional de 2 miliarde de euro. În România, rețeaua Carrefour numără în prezent 321 de magazine, sub brandurile Carrefour, Market, Express și Contact.

 

Carrefour rezultate financiare raportate la 9 luni
România rămâne singura piață pe plus pentru Carrefour la nivel european
Carrefour România a încheiat primele nouă luni ale acestui an cu o cifră de afaceri de 2,27 miliarde de euro, potrivit raportului financiar...
carrefour hipermarket, magazin Romania, categoria de legume si fructe, fotografie publicata in Revista Progresiv
România, singura piață pe plus pentru Carrefour la nivel european
Carrefour România a încheiat cel de-al doilea trimestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 761 milioane de euro, potrivit raportului financiar...
carrefour hipermarket, magazin Romania, categoria de legume si fructe, fotografie publicata in Revista Progresiv
România conduce creșterea Carrefour în Europa în primul trimestru
Retailerul francez Carrefour a raportat pe piața din România o cifră de afaceri de 725 de milioane de euro (incluzând TVA), pentru primul...
Carrefour Brazilia vinde din rețeaua de magazine și centre de distribuție
Carrefour Brazilia vinde din rețeaua de magazine și centre de distribuție
Carrefour Brazilia a început negocierile exclusive cu compania de real estate Barzel Properties prin care urmărește să vândă cinci centre de...
România își păstrează poziția în topul celor mai performante țări pentru Carrefour
România își păstrează poziția în topul celor mai performante țări pentru Carrefour
Carrefour România, unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de retail, a raportat pentru anul 2022 o cifră de afaceri de 2,61...
Pandemia a pus frână creșterii Carrefour pe piața locală, în 2020
Pandemia a pus frână creșterii Carrefour pe piața locală, în 2020
Carrefour România a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 2,2 miliarde de euro, în creștere cu 5,3% față de anul financiar anterior....