Carrefour România, cea mai bună performanță din regiune în T3
Retailerul francez Carrefour își continuă creșterea pe piața locală, raportând pentru cel de-al treilea trimestru al anului afaceri de 534 de milioane de euro (incluzând TVA), în creștere cu 6,8% față de aceeași perioadă a anului trecut, potrivit raportului financiar publicat de companie. În termeni like-for-like, retailerul a raportat un avans de 4%, aceasta fiind cea mai bună performanță la nivelul regiunii.
Astfel, Carrefour a înregistrat la nivelul Europei (cu excepția Franței) afaceri de 5,80 miliarde de euro, în scădere cu 1,5% în termeni like-for-like. Singurele piețe care au înregistrat creșteri în regiune au fost România, Polonia și Belgia, aceasta din urmă având însă un avans de doar 0,5% pe același univers de magazine. Cât despre Polonia, Carrefour a înregistrat vânzări de 494 de milioane de euro, în creștere cu 2,7% în termeni like-for-like. Astfel, este pentru prima dată când businessul retailerului francez pe piața locală depășește performanța din Polonia.
Cât despre piața mamă, Carrefour a raportat un avans de 1,6% like-for-like, înregistrând în trimestrul al treilea o cifră de afaceri de 10,09 miliarde de euro.
La nivel de grup Carrefour a înregistrat în trimestrul al treilea venituri de 21,08 miliarde de euro, în creștere cu 2,3% față de Q3 din 2017 și un avans de 2,1% like-for-like. Cele mai bune rezultate au fost înregistrate în America Latină, avansul în regiune fiind susținut de Argentina, unde retailerul a bifat un avans de 28,6% pe același univers de magazine.
Grupul Carrefour, care operează peste 12.000 de magazine la nivel global, a încheiat anul financiar 2017 cu o cifră de afaceri netă de 78,89 miliarde de euro și un profit operațional de 2 miliarde de euro. În România, rețeaua Carrefour numără în prezent 321 de magazine, sub brandurile Carrefour, Market, Express și Contact.





