Carrefour pregătește al doilea hypermarket în Brașov, dar în 2018
Retailerul francez Carrefour a anunțat deschiderea celui de-al doilea hypermarket din orașul Brașov, care va fi ancora centrului comercial AFI Brașov și va ocupa o suprafață de 6.500 mp din totalul de 45.000 mp. Întregul proiect este momentan în fază de construcție, iar inaugurarea este planificată pentru anul 2018.
“Acest contract marchează prima colaborare la nivel profesional dintre Carrefour România şi AFI Europe România şi credem cu tărie că AFI Braşov va fi principalul centru comercial din judeţul Braşov. Ne bucurăm să facem parte din acest proiect care va întări poziția companiei în zonă. Astfel, Carrefour îşi continuă planurile de extindere în toate formatele de magazine şi îşi reafirmă încrederea în creşterea pieţei româneşti”, a declarat Anca Damour, Property Division Director în cadrul Carrefour România.
Anunțul pentru 2018 vine în contextul în care Carrefour este printre puținii retaileri internaționali care nu au anunțat nimic oficial la capitolul planuri de expansiune pentru anul curent, singurul lucru comunicat de pe agenda lui 2017 fiind finalizarea integrării celor 86 de supermarketuri Billa. Anul trecut francezii au deschis 3 hypermarketuri și 13 supermarketuri.
CITEȘTE ȘI:
- “Creșteri solide” pentru Carrefour în România în 2016
- Marii retaileri vor deschide cel puțin 300 de magazine noi în 2017
- Anul 2016 a adus primele semne de maturizare a retailului modern în România
La finalul lui 2016, Carrefour opera în România 292 de magazine dintre care 32 hypermarketuri Carrefour, 119 supermarketuri Market, 86 de magazine Billa, 43 magazine de proximitate Express, 10 magazine de proximitate Contact și un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro.
Francezii încheiaseră anul financiar 2015 cu o cifră de afaceri de 6,16 miliarde de lei și un profit de 127 de milioane de lei, rezultat care îi clasează pe locul doi într-un top al retailerilor din România pe 2015, în funcție de cifra de afaceri.



