Carrefour a organizat prima degustare de vin în timpul unui zbor spre România
Carrefour România celebrează Ziua Națională cu o premieră prin programul Deschidem Vinul Românesc. Alături de WizzAir a organizat prima degustare de vin românesc în aer, pe ruta Veneția Treviso – București, pentru toți românii care s-au întorc acasă și turiștii care vizitează România de 1 decembrie. În plus, în parteneriat cu Aeroportul Internațional Henri Coandă, românii și turiștii au fost întâmpinați astăzi, la zona de sosiri din București, cu o gamă unică de vinuri românești.
„Astăzi am celebrat Ziua Națională, românii dar și vinul românesc la înălțime, alături de alți 200 de români și turiști care s-au bucurat de vinuri din soiuri autohtone disponibile în programul DVR de la Carrefour. Vinurile românești pot fi un motiv de mândrie pentru fiecare român și pentru țara noastră, așa că misiunea mea, ca Ambasador al programului DVR este să îl promovez cu fiecare ocazie”, a declarat Marinela Ardelean, Ambasador al programului Deschidem Vinul Românesc și expert internațional în vinuri.
„Ne-am alăturat cu drag invitației Carrefour de a surprinde pasagerii zborului Veneția Treviso – București din 1 decembrie cu o experiență unică și cu un vin românesc, din soiuri autohtone – o degustare de vin în aer, susținută de Marinela Ardelean. Rămânem fideli pieței din România și oferim în continuare clienților noști cele mai bune opțiuni de călătorie din și către România la tarife low-cost, la bordul aeronavelor noastre moderne și sustenabile”, a spus Valeria Bragarenco, Corporate Communications Manager la Wizz Air.
„Atunci când deschizi un vin românesc este imposibil să nu fii mândru că ești român. Vrem ca acest sentiment să cuprindă fiecare client care alege să pună un vin românesc pe masă de 1 decembrie și nu numai și suntem mândri că programul unic al Carrefour, Deschidem Vinul Românesc, aduce o nouă premieră în România și peste hotare” a declarat Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer Carrefour România.
Deschidem Vinul Românesc, programul unic în lume inițiat de Carrefour România, continuă misiunea de a promova vinul românesc mai ales de Ziua Națională a României și deschide sezonul festiv cu vin și spumant autohton. Peste 200 de pasageri care au sosit astăzi în țară, din Veneția Treviso, au ciocnit un pahar de vin în cinstea țării, în timpul zborului și au descoperit povestea vinului românesc alături de Marinela Ardelean, Ambasadorul programului.
De asemenea, alte celebrități i-au servit pe cei îmbarcați cu soiuri autohtone, sărbătorind această zi importantă la înălțime. Odată ajunși pe Aeroportul Internațional Henri-Coandă, românii și turiștii au fost întâmpinați în zona de sosiri de un somelier care i-a invitat să descopere gustul autentic al podgoriilor românești și să celebreze împreună Ziua Națională.
Deschidem Vinul Românesc a făcut o tradiție din a promova vinurile românești mai ales cu ocazia Zilei Naționale. În 2021 a organizat în premieră o degustare de vinuri în renumitul Times Square, iar în 2022 comunitatea de business și distribuitori din Italia au putut degusta cele mai bune vinuri românești la Ambasadei României la Roma. Și în acest an programul se alătură Ambasadei României la Roma și Ambasadei României la Paris pentru a celebra cu vin din DVR atât Ziua Națională, cât și faptul că anul 2023 este un an record pentru România care ocupă locul patru la creșterea producției de vin în lume.
De la debutul din 2019, peste 200 de etichete exclusive s-au creat în cadrul programului de către crame reputate, unele dintre acestea fiind premiate la concursuri internaționale de vinuri precum International Wine Challenge sau Decanter World Wine Awards. Programul este disponibil atât în magazinele Carrefour din țară, cât și online pe pagina Deschidem Vinul Românesc.
Deschidem Vinul Românesc este un program național pe termen lung, dezvoltat de Carrefour România, cu misiunea de a sprijini industria vinului românesc și de a pune România pe harta internațională a vinului. Experții în vin ai programului călătoresc în țară vizitând crame, de la cele mai cunoscute mărci, până la micile afaceri ale familiilor de producători locali, în căutare de noi vinuri pe care să le promoveze la nivel național.
După ce aceștia degustă și selectează vinurile, consultanții programului sprijină vinificatorii în eforturile de branding, promovare și distribuție, pentru a pătrunde cu succes în retailul modern.