Carrefour Market bifează o nouă localitate pe harta expansiunii
Retailerul francez Carrefour a inaugurat joi, 30 iunie, primul său supermarket din orașul Filiași, județul Dolj. Prin această deschidere rețeaua de magazine operate sub brandul Market a ajuns la pragul de 110 unități comerciale.
Modelul comercial al supermarketului Market Filiași se axează pe o gamă de aproximativ 5.000 de produse, iar oferta include peste 1.000 de articole Carrefour cu minimum 20% mai ieftine ca mărcile naționale. De asemenea, clienții pot găsi o sortimentație bogată pe segmentele lactate- brânzeturi, băcănie, panificație și patiserie, legume-fructe, semi-preparate, măcelarie, dar și produse internaţionale și bio.
Date cheie despre supermarketul Market Filiași:
- Adresă: Str. Racoţeanu nr 170, bl. 15-16, Filiaşi, jud. Dolj;
- Plaja orară de deschidere: Luni – Sâmbătă: 7:00-22:00; Duminica: 7:00-20:00;
- Gama de produse: 6000;
- Suprafața magazinului: 352 m²;
- Număr case de marcat: 3;
- Locuri de muncă nou create: 24.
Pe lângă unitatea comercială inaugurată în Filiași, Carrefour mai deține în județul Dolj alte trei supermarketuri, toate operate în orașul Craiova.
Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul unu în Europa. În România, Carrefour deține la nivel național 193 de magazine dintre care 29 hypermarketuri Carrefour, 110 supermarketuri Market, 43 magazine de proximitate Express, 10 magazine de proximitate Contact și un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro. Acestora li se alătură alte patru magazine operaționale sub bannerul Supeco. De altfel, francezii au primit recent și aprobarea Consiliul Concurenței pentru preluarea celor 86 de supermarketuri Billa, în urma acestei tranzacții Carrefour devenind retailerul cu cea mai extinsă rețea de supermarketuri la nivel național. Francezii au încheiat anul financiar 2015 cu o cifră de afaceri 6,74 miliarde de lei și un profit de 127 de milioane de lei, rezultat care îi clasează pe locul doi în top al retailerilor pe 2015, în funcție de cifra de afaceri.





