Carrefour lansează o marcă privată pentru vegetarieni
Retailerul Carrefour a lansat în Franța o linie de produse vegetariene marcă proprie, despre care reprezentanții spun că este prima marcă privată din acest segment în Franța.
Gama Carrefour Veggie – Cuisine vegetarian (n.r. bucatarie vegetariană) cuprinde 16 produse, printre care nuggets de ceapă și grâu, burgeri cu tofu, chifteluțe de soia sau clătite vegetariene. De asemenea, 11 produse din această gamă pot fi consumate și de către persoanele vegane, potrivit reprezentanților companiei. Produsele sunt disponibile atât în magazine, cât și pe site-urile online, având prețul cuprins între 2,10 euro și 3,50 euro.
Ideea de a lansat gama Carrefour Veggie a venit odată cu campania”Dacă aș fi Carrefour”, pe care retailerul a desfășurat-o în 2013 cu ocazia aniversării a 50 de ani de prezență pe piață. Astfel, în cadrul campaniei, clienții au avut posibilitatea de a vota online pentru anumite inițiative de brand. Reprezentanții Carrefour au declarat că a existat un număr semnficativ de clienți care și-au exprimat interesul vizavi de lansarea unei game de produse vegetariene.