Carrefour lansează o marcă privată pentru vegetarieni

Retailerul Carrefour a lansat în Franța o linie de produse vegetariene marcă proprie, despre care reprezentanții spun că este prima marcă privată din acest segment în Franța.  Carrefour lansează o marcă privată pentru vegetarieni

Gama Carrefour Veggie – Cuisine vegetarian (n.r. bucatarie vegetariană) cuprinde 16 produse, printre care nuggets de ceapă și grâu, burgeri cu tofu, chifteluțe de soia sau clătite vegetariene. De asemenea, 11 produse din această gamă pot fi consumate și de către persoanele vegane, potrivit reprezentanților companiei. Produsele sunt disponibile atât în magazine, cât și pe site-urile online, având prețul cuprins între 2,10 euro și 3,50 euro.

Ideea de a lansat gama Carrefour Veggie a venit odată cu campania”Dacă aș fi Carrefour”, pe care retailerul a desfășurat-o în 2013 cu ocazia aniversării a 50 de ani de prezență pe piață. Astfel, în cadrul campaniei, clienții au avut posibilitatea de a vota online pentru anumite inițiative de brand. Reprezentanții Carrefour au declarat că a existat un număr semnficativ de clienți care și-au exprimat interesul vizavi de lansarea unei game de produse vegetariene.

Carrefour lansează un program unic de reducere a prețurilor pentru a combate inflația
Carrefour lansează un program unic de reducere a prețurilor pentru a combate inflația
Carrefour România lansează, în premieră, un program național, unic în industrie, ca măsură de sprijin pentru clienți în contextul...
Carrefour România, pe podiumul creșterii la nivel de grup în 2023
Carrefour România, pe podiumul creșterii la nivel de grup în 2023
Carrefour România a încheiat 2023 pe plus, bifând o cifră de afaceri de 2,9 miliarde de euro, în creștere de 7% prin comparație cu anul...
Carrefour România continuă investițiile în e-commerce și extinde parteneriatul cu Glovo
Carrefour România continuă investițiile în e-commerce și extinde parteneriatul cu Glovo
Carrefour România extinde serviciile de vânzare online și de livrare a produselor în noi orașe din țară, în rețeaua de magazine Carrefour...
Carrefour introduce o campanie națională aniversară cu mii de produse la cel mai mic preț garantat
Carrefour introduce o campanie națională aniversară cu mii de produse la cel mai mic preț garantat
Cu ocazia împlinirii a 22 de ani de activitate în România, Carrefour lansează o campanie națională în care mii de produse vor fi regăsite la...
România, lider de vânzări la nivel european pentru Carrefour
România, lider de vânzări la nivel european pentru Carrefour
Grupul francez Carrefour anunță o performanță financiară solidă pentru primele trei luni din acest an, înregistrând o creștere a...
Care sunt direcțiile strategice pe care mizează Carrefour pentru transformare în următorii 4 ani
Care sunt direcțiile strategice pe care mizează Carrefour pentru transformare în următorii 4 ani
Retailerul francez Carrefour a anunțat planul strategic pentru a-și accelera transformarea și creșterea într-un context macroeconomic și...