Carrefour a lansat Express Box, cutia anti-risipă cu fructe și legume coapte, la jumătate de preț

Carrefour a lansat Express Box, un nou concept de produs prin care compania își continuă angajamentul pentru acțiuni concrete împotriva risipei alimentare. Cutia conține fie o selecție de fructe, fie de legume coapte și este disponibilă la vânzare accelerată, pentru un preț fix, redus cu până la 50% față de valoarea inițială a produselor din ofertă. Cel mai nou produs Carrefour a fost introdus în două hypermarketuri din București, Carrefour Veranda și Carrefour Unirii, într-un proiect pilot ce se desfășoară pe durata a trei luni. Carrefour a lansat Express Box, cutia anti-risipă cu fructe și legume coapte, la jumătate de preț

Inițiativa aduce în ofertă două tipuri de cutii: Express Box legume, disponibilă la prețul de 2.99 lei și Express Box fructe, la 4.99 lei. Conținutul fiecărei cutii are o gamă diversă de legume sau fructe care se află în punctul lor optim de maturitate și sunt recomandate pentru consum imediat, clienții bucurându-se astfel de savoare și de aceleași valori nutriționale precum fructele sau legumele la vânzare standard. Proiectul a debutat pe data de 15 martie, iar în primele 3 zile de la lansare au fost vândute peste 250 de cutii Express Box în cele două magazine Carrefour Veranda și Carrefour Unirii.     

„Cutiile Express Box exprimă viziunea Carrefour România privind combaterea risipei alimentare și promovarea unei alimentații sănătoase sub strategia Act for Food, încurajând consumul de fructe și legume. Este vorba de produse sănătoase, care poate și-au pierdut din atractivitatea vizuală, dar care oferă aceleași caracteristici de gust și calitate, precum și toate beneficiile recunoscute ale acestor alimente. Astfel, le oferim clienților noștri exemple de bune practici de consum, îndemnând la depășirea barierelor psihologice care ne împiedică să alegem fructe sau legume care nu arată fresh. Clienții noștri pot cumpăra aceste produse la preț redus, știind că împreună contribuim la reducerea risipei alimentare”, a declarat Alina Gamauf, HR, Corporate Affairs, CSR Director and Executive Committee Board Member, Carrefour România.

Vezi și: Carrefour România testează o soluție pentru îmbunătățirea experienței consumatorilor în magazine

Mixul de legume, respectiv fructe se face în fiecare dimineață în cele două magazine, în funcție de produsele disponibile, care se află în punctul lor optim de maturitate. Prin urmare, componența fiecărei cutii poate fi diferită, iar greutatea ajunge la aproximativ 2 kilograme/cutie. Clienții pot afla informații actualizate zilnic despre conținutul cutiilor și proveniența produselor, la raftul special dedicat cutiilor Express Box.

„Abordarea noastră de business este întotdeauna centrată pe client. Iar asta ne conduce către angajamentul nostru de a crea o experiență de cumpărături optimă, dar și de a ghida consumatorul către practici sănătoase. Cu alte cuvinte, suntem alături de el într-un consumer journey care nu se rezumă la timpul petrecut în magazine sau pe canalele noastre online, ci la o călătorie într-un sens mai larg, către consolidarea unui profil de consumator responsabil care are acces la soluții simple și economice. Primele răspunsuri ale consumatorilor sunt pozitive, susținute prin epuizarea stocurilor Express Box la scurt timp după expunerea la raft. Ne bucurăm să vedem un interes atât de ridicat și acest lucru ne încurajează să ne gândim la o extindere mai accelerată a programului, care a debutat în prezent doar într-un format pilot”, a adăugat Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer Carrefour România.

Cutia Express box a fost gândită cu grijă față de mediu. Prin urmare, cutia este confecționată din carton reciclabil, iar produsele din componență nu sunt ambalate individual.
 

 

 

România, lider de vânzări la nivel european pentru Carrefour
România, lider de vânzări la nivel european pentru Carrefour
Grupul francez Carrefour anunță o performanță financiară solidă pentru primele trei luni din acest an, înregistrând o creștere a...
Carrefour își menține focusul pe proximitate. 7 magazine Express deschise într-o singură zi
Carrefour își menține focusul pe proximitate. 7 magazine Express deschise într-o singură zi
Carrefour România atinge pragul de 138 de unități Express la nivel național, prin deschiderea a 18 magazine în cea de-a doua jumătate a...
Programul Express Box, extins în toate hypermarketurile Carrefour din țară
Programul Express Box, extins în toate hypermarketurile Carrefour din țară
Carrefour România extinde Express Box, conceptul pentru vânzarea accelerată a fructelor și legumelor, în toate cele 43 de hypermarketuri din...
 Final de an cu focus pe proximitate pentru Carrefour România
Final de an cu focus pe proximitate pentru Carrefour România
Carrefour România își extinde rapid amprenta formatului de proximitate în mai multe regiuni din țară odată cu deschiderea a șase noi...