Carrefour introduce plata cu smartphone-ul în toate magazinele
După implementarea dispozitivelor ibeacon în toate hypermarketurile, Carrefour mai face un pas către inovație și introduce plata cumpărăturilor la casele de marcat cu smartphone-ul. Serviciul a fost implementat în toate magazinele din țară, fiind disponibil prin aplicația mobilPay Wallet, portofelul digital dezvoltat de Netopia mobilPay, liderul pieței locale de plăți eletronice și mobile.
“Carrefour inovează constant, pentru că suntem atenți la noile preferințe ale clienților noștri. Este evident că soluțiile mobile vor deveni foarte rapid modalitatea de plată preferată a românilor. Datorită avansării tehnologiei, avem acum la dispoziție cea mai accesibilă modalitate de plată: portofelul virtual, care poate fi accesat prin smartphone-ul pe care îl ai mereu la tine. Această facilitate le va permite clienților noștri să își plătească cumpărăturile extrem de rapid și sigur și se adresează mai ales acelora care așteaptă inovație de la orice brand cu care interacționează”, a precizat Andreea Mihai, Director de Marketing&Communicare, PR&Solidaritate, Dinamica Comerciala&Pricing Carrefour România.
Serviciula fost introdus inițial în magazinele din București, Cluj-Napoca și Timișoara, în prezent fiind disponibil în hypermarketurile și supermarketurile Carrefour din toată țara. Pentru a beneficia de acest serviciu, clienții Carrefour pot descărca gratuit aplicația mobilPay Wallet pe toate terminalele smart ce rulează sistemele de operare iOS și Android. După ce își înregistrează un card în aplicație, aceștia pot plăti foarte rapid cumpărăturile în magazinele Carrefour, prin scanarea unui cod QR, afişat la casa de marcat.
Lansată în martie 2013, aplicaţia mobilPay Wallet este disponibilă pentru smartphones, poate fi descărcată gratuit din Google Play și App Store și poate fi folosită pentru plata facturilor la utilități, reîncărcarea cartelelor preplătite, plata notei la restaurant sau pentru produse şi servicii furnizate de comercianţii parteneri.
Rețeaua Carrefour numără pe plan local 190 de magazine dintre care 29 hypermarketuri Carrefour, 107 supermarketuri Market, 43 magazine de proximitate Express, 10 magazine de proximitate Contact și un site de comerț online. Anul trecut retailerul a înregistrat o cifră de afaceri netă de 1,21 miliarde de euro.





