Carrefour extinde serviciul self check-out

Carrefour România extinde serviciul „Casa ta – Self Service” în alte trei hypermarketuri din țară - Sibiu, Cluj și Iași Felicia. Odată cu aceste noi lansări, grupul ajunge la un număr de 8 unități naționale, alături de hypermarketurile Băneasa, Brașov, Timișoara, Râmnicu Vâlcea și Market Promenada, proiect pilot la nivel de supermarket. Carrefour extinde serviciul self check-out

“Continuăm activitatea de modernizare a hypermarketurilor noastre și ne concentrăm atenția pe calitatea serviciilor pe care le oferim clienților noștri și pe inovație. Casele de marcat Self Check-out folosesc avantajele tehnologiei, clienții având posibilitatea de a scana și plăti singuri produsele. Mai mult, plata se poate realiza atât cu cardul, cât și prin aplicaţia mobilă Carrefour Pay, disponibilă gratuit în AppStore şi în magazinul Google Play”, spune Cătălin Samara, Director Marketing, Digitalizare și IT Carrefour România.

Zona special amenajată pentru serviciul „Casa ta – Self Service” este formată din patru case de marcat tip self check-out şi îi este alocat un supervizor permanent, gata să ofere clienţilor informații și suport.

Carrefour operează pe piața locală 317 magazine dintre care 32 hypermarketuri Carrefour, 232 supermarketuri (212 magazine Market și 20 magazine Express Orange), 42 magazine de proximitate Express, 10 magazine de proximitate Contact, un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro. Retailerul a încheiat anul 2016 cu afaceri cumulate (prin cele patru companii pe care le deține) de 1,86 miliarde de euro, în creștere cu 8,47% față de anul precedent, situându-se astfel pe poziția a doua în topul celor mai mari retaileri internaționali după cifra de afaceri.

 

Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour România își continuă expansiunea și inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an, la Arad. Magazinul este situat pe Calea...
Carrefour România continuă investițiile în e-commerce și extinde parteneriatul cu Glovo
Carrefour România continuă investițiile în e-commerce și extinde parteneriatul cu Glovo
Carrefour România extinde serviciile de vânzare online și de livrare a produselor în noi orașe din țară, în rețeaua de magazine Carrefour...
Gabriela Stănică, Carrefour România: Personalizarea, un diferențiator pentru brandurile de retail, alături de AI și date
Gabriela Stănică, Carrefour România: Personalizarea, un diferențiator pentru brandurile de retail, alături de AI și date
Cu 8% din vânzările totale provenind din online și cu inovații tehnologice precum aplicații mobile cu AI pentru angajații din magazine sau...
 Final de an cu focus pe proximitate pentru Carrefour România
Final de an cu focus pe proximitate pentru Carrefour România
Carrefour România își extinde rapid amprenta formatului de proximitate în mai multe regiuni din țară odată cu deschiderea a șase noi...
Magazinele self-service, o nouă miză pentru Carrefour România
Magazinele self-service, o nouă miză pentru Carrefour România
După o perioadă de teste, retailerul francez Carrefour duce mai departe planul de a deschide magazine cu case 100% Self Check-Out. Prima unitate...
Carrefour extinde serviciul self check-out
Carrefour extinde serviciul self check-out
Carrefour România extinde serviciul „Casa ta – Self Service” în alte trei hypermarketuri din țară - Sibiu, Cluj și Iași Felicia. Odată...