Carrefour extinde serviciul self check-out
Carrefour România extinde serviciul „Casa ta – Self Service” în alte trei hypermarketuri din țară - Sibiu, Cluj și Iași Felicia. Odată cu aceste noi lansări, grupul ajunge la un număr de 8 unități naționale, alături de hypermarketurile Băneasa, Brașov, Timișoara, Râmnicu Vâlcea și Market Promenada, proiect pilot la nivel de supermarket.
“Continuăm activitatea de modernizare a hypermarketurilor noastre și ne concentrăm atenția pe calitatea serviciilor pe care le oferim clienților noștri și pe inovație. Casele de marcat Self Check-out folosesc avantajele tehnologiei, clienții având posibilitatea de a scana și plăti singuri produsele. Mai mult, plata se poate realiza atât cu cardul, cât și prin aplicaţia mobilă Carrefour Pay, disponibilă gratuit în AppStore şi în magazinul Google Play”, spune Cătălin Samara, Director Marketing, Digitalizare și IT Carrefour România.
Zona special amenajată pentru serviciul „Casa ta – Self Service” este formată din patru case de marcat tip self check-out şi îi este alocat un supervizor permanent, gata să ofere clienţilor informații și suport.
Carrefour operează pe piața locală 317 magazine dintre care 32 hypermarketuri Carrefour, 232 supermarketuri (212 magazine Market și 20 magazine Express Orange), 42 magazine de proximitate Express, 10 magazine de proximitate Contact, un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro. Retailerul a încheiat anul 2016 cu afaceri cumulate (prin cele patru companii pe care le deține) de 1,86 miliarde de euro, în creștere cu 8,47% față de anul precedent, situându-se astfel pe poziția a doua în topul celor mai mari retaileri internaționali după cifra de afaceri.





