Magazinele self-service, o nouă miză pentru Carrefour România

După o perioadă de teste, retailerul francez Carrefour duce mai departe planul de a deschide magazine cu case 100% Self Check-Out. Prima unitate comercială a fost inaugurată în Oradea, în luna octombrie, fiind prima și singura unitate de proximitate din Oradea cu case exclusiv Self-Service. În prezent, în rețeaua națională Carrefour se regăsesc 9 magazine 100% Self-Service: 4 Market (câte unul în Târgu Mureș și Iași și două în Timișoara) și 5 Express (două în București și câte unul în Iași, Sibiu și Oradea).  Magazinele self-service, o nouă miză pentru Carrefour România

”Demersul nostru a început în urmă cu mai mult timp, când am făcut mai multe teste pentru a înțelege nevoile clienților noștri și reacțiile lor cu privire la existența și relevanța unor magazine 100% Self-Service. Am primit feedback pozitiv, ceea ce ne-a confirmat strategia și ne-a îndemnat să ducem mai departe planul de a deschide magazine cu case 100% Self Check-Out. Suntem, de altfel, primul retailer din țară care a decis să pună masiv accentul pe casele Self Check Out. Și acest lucru s-a dovedit a fi cu atât mai relevant în contextul actual, în care clienții sunt în căutare de opțiuni rapide”, au precizat pentru Progresiv reprezentanții Carrefour.

Casele Self Check Out completează un set de opțiuni marca Carrefour menite a veni în sprijinul consumatorilor. Astfel, aplicația Carrefour, lansată anul acesta, le permite cumpărătorilor să-și pregătească lista de cumpărături înainte de vizita în magazin, chiar să verifice stocul produselor nealimentare. Odată ajunși în magazin, tot cu ajutorul aplicației Carrefour, aceștia pot scana produsele la raft, pe măsură ce le pun în coș, și apoi plătesc direct la casele de marcat (clasice sau Self-Service), pe baza unui cod QR generat de aplicație, fără să mai treacă produsele pe bandă.

Carrefour România, este unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de retail, operând peste 360 de magazine în diferite formate: hypermarket, supermarket, proximitate și discount. Anul trecut, retailerul a raportat o cifră de afaceri de 11,78 miliarde de lei, în creștere cu 11% față de anul 2018 și un profit net cumulat de 227 milioane de lei.

Carrefour se lansează pe Bolt Food. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Carrefour se lansează pe Bolt Food
Clienții Bolt Food pot să-și comande cumpărăturile acum și din magazinele Carrefour Hipermarket și Market, disponibile în aplicație în 18...
Carrefour reduce preturile campanie consumator cos cumparaturi
Carrefour extinde programul strategic de reducere a prețurilor până la finalul lunii aprilie
Carrefour România continuă programul strategic de reducere a prețurilor pe termen lung și adaugă 500 de noi produse, oferindu-le clienților...
carrefour express inaugurari in 2024
Carrefour România, 22 de inaugurări de magazine Express în 2024
Carrefour România atinge pragul de 178 de unități Express la nivel național în 2024, prin deschiderea a 16 magazine integrate și șase magazine...
Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour România își continuă expansiunea și inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an, la Arad. Magazinul este situat pe Calea...
Gabriela Stănică, Carrefour România: Personalizarea, un diferențiator pentru brandurile de retail, alături de AI și date
Gabriela Stănică, Carrefour România: Personalizarea, un diferențiator pentru brandurile de retail, alături de AI și date
Cu 8% din vânzările totale provenind din online și cu inovații tehnologice precum aplicații mobile cu AI pentru angajații din magazine sau...
 Auchan modernizează linia caselor de marcat
Auchan modernizează linia caselor de marcat
Ca parte a proceselor de modernizare și digitalizare a companiei, Auchan a început remodelarea liniilor de case din magazine și construirea unui...