Carrefour extinde businessul în Taiwan
În urma unei tranzacții evaluate la 97 de milioane de euro, retailerul francez preia 224 de magazine de proximitate în Taiwan de la grupul Dairy Farm.
Operațiunea presupune preluarea a 199 de magazine Wellcome, formate cu o suprafață medie de vânzare de 420 de metri pătrați, 25 de locații Jasons cu spații medii de vânzare de 820 de metri pătrați fiecare, și, totodată, un depozit, potrivit comunicatului Carrefour citat de ESM Magazine.
Conducerea grupului francez susține că în urma acestei fuziuni, atât clienții, cât și membrii echipei vor beneficia de experiența Carrefour, dar și de prețurile și serviciile consacrate grupului.
Retailerul francez susține că vrea să transforme locațiile Wellcome în Market într-un an de la parafarea tranzacției. În cazul magazinelor Jasons, acestea ar urma să fie rebranduite sub numele Carrefour. Potrivit Reuters, după această fuziune, Carrefour va urca pe locul doi în topul magazinelor de proximitate din Taiwan, după liderul PX Mart.
Până la preluarea Wellcome, Carrefour a inaugurat deja alte 137 de magazine în Taiwan. 69 dintre ele sunt formate de promixitate sub brandul Market.
Datele valabile pentru 2019 arată că, pe piața din Taiwan, Carrefour a raportat vânzări de 1,97 miliarde de euro și un profit operațional de 209 milioane de euro. Tot anul trecut, retailerul Wellcome Taiwan a raportat vânzări nete de aproximativ 390 de milioane de euro.
Sursă foto: ESM Magazine