Carrefour deschide farmacii în toate hypermarketurile din Belgia

Carrefour Belgia vizează o nouă direcție de dezvoltare a businessului prin implementarea farmaciilor proprii în cadrul hypermarketurilor. Retailerul a implementat acest concept în hypermarketul Carrefour din localitatea Drogenbos și, potrivit presei locale, intenționează în viitor să dezvolte acest proiect în toate hypermarketurile pe care le operează în Belgia. Carrefour deschide farmacii în toate hypermarketurile din Belgia

Farmacia este un ”shop-in-shop”, care dispune de două intrări – una din hypermarket și una independentă, și oferă o sortimentație de aproximativ 4.000 de produse. Astfel, clienții pot găsi în farmacie parfumuri, produse dermato-cosmetice, produse de prim-ajutor, aromaterapie, dar și produse destinate îngrijirii bebelușilor. În plus, personalul farmaciei va fi asistat în permanență de un farmacist.

Reprezentanții companiei au declarat că nu exclud să mai inaugureze anul acesta și alte farmacii Carrefour în hypermaketuri, dacă va exista o cerere în acest sens și dacă magazinul va beneficia de suprafața necesară implementării noului proiect. De asemenea, sortimentația va fi adaptată în funcție de dorințele clienților locali.

Carrefour a fost primul retailer care a oferit acest serviciu în Belgia. Astfel,  în anul 2010 a fost deschisă prima farmacie Carrefour în hypermarketul din localitatea Bierges și a doua unitate a fost inaugurată ulterior în unitatea comercială din Mont Saint John.
 

Sursă foto: gondola.be

 Gilles Ballot, noul CEO Carrefour România
Gilles Ballot, noul CEO Carrefour România
Carrefour Group anunță numirea lui Gilles Ballot ca Chief Executive Officer în cadrul Carrefour România, începând cu data de 12 februarie 2024....
Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour România își continuă expansiunea și inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an, la Arad. Magazinul este situat pe Calea...
Carrefour începe procesul de integrare a magazinelor Cora din România
Carrefour începe procesul de integrare a magazinelor Cora din România
Carrefour anunță finalizarea tranzacției cu Grupul Louis Delhaize și preluarea tuturor activităților brandului Cora din România. În perioada...
Fidelizarea clienților, pilon de dezvoltare pentru Farmacia de Detergent
Fidelizarea clienților, pilon de dezvoltare pentru Farmacia de Detergent
Cu o medie a comenzilor de aproape cinci sute zilnic și un business care va atinge în acest an o cifră de afaceri de 10 milioane de euro, Farmacia...
Carrefour vrea să se extindă în Belgia prin franciză
Carrefour vrea să se extindă în Belgia prin franciză
Retailerul francez Carrefour a cedat recent 86 de supermarketuri către Intermarché, însă își propune să revitalizeze ritmul expansiunii prin...
Carrefour deschide un nou hypermarket în Ploiești și încheie anul cu 43 de locații pe acest segment
Carrefour deschide un nou hypermarket în Ploiești și încheie anul cu 43 de locații pe acest segment
La doar trei zile de la deschiderea primului hypermarket din județul Vaslui, în Bârlad, Carrefour România își continuă expansiunea,...