Carmangeria Moldovan vrea afaceri cu 20% mai mari pentru anul acesta
Început în 1994 ca un mic atelier de carmangerie în curtea casei din Sânnicoară, județul Cluj, businessul Moldovan Carmangerie Sânnicoară a ajuns în prezent la o rețea de 36 de magazine distribuite în județul Cluj și a depășit anul trecut cifra de afaceri de 104 milioane lei. Cosmin Moldovan, Președintele Consiliului de Administrație al companiei, vorbește despre un avans de 20% al afacerilor pentru 2023, bazat pe dezvoltarea portofoliului de produse și extindere.
”Anul 2022 s-a încheiat cu o cifră de afaceri puțin peste 100 de milioane lei (104,4 milioane lei), adică un plus de +10% față de anul anterior. 2022 a fost caracterizat de contracția pieței de unde și rezultate cantitative mai scăzute. Anul 2023 a început cu aceleași probleme - scumpirea materiei primei, lipsa resursei umane si creșterea bugetului de personal, inevitabilă în actualul context inflaționist. Comparativ cu anul 2022, avem un +13% în cifra de afaceri în primul trimestru”, a explicat pentru Progresiv Cosmin Moldovan.
Anul acesta compania se va concentra pe dezvoltarea gamei de feliate, în vederea listării în retailul modern, adaptate la preferințele consumatorilor moderni, precum și dezvoltarea gamei de produse ready- to-eat, supe și mâncăruri gătite. ”Consumatorul actual urmărește cu mare atenție atât prețurile, cât și calitatea. Pretențiile au crescut mult și în zona formelor de vânzare și adaptarea la un consum care să nu mai genereze risipă alimentară, toate acestea la un preț cât mai mic”, a adăugat executivul.
Citiți despre începuturile businessului Carmangeria Moldovan Sânnicoară AICI.
Pe de altă parte, Cosmin Moldovan spune că extinderea în afara Clujului, unde compania gestionează o rețea de 35 de magazine proprii, este în continuare de interes. ”Avem un magazin în Beclean, județul Bistrița, și urmărim oportunități potrivite pentru conceptul nostru de magazine în vederea dezvoltării regionale”, a mai completat Cosmin Moldovan.
”Consumatorul actual urmărește cu mare atenție atât prețurile, cât și calitatea. Pretențiile au crescut mult și în zona formelor de vânzare și adaptarea la un consum care să nu mai genereze risipă alimentară, toate acestea la un preț cât mai mic”, a adăugat executivul.