Campanie de rebranding pentru Penny
După o amplă campanie de remodelare a magazinelor existente în rețeaua națională, Penny anunță schimbări la nivelul brandului, dar și al conceptului de comunicare. Penny Market devine Penny. și noul slogan al brandului este „Economisim bani, nu dragoste.”
În interiorul magazinelor, accentul este pus pe un design modern, iar zona dedicată produsele proaspete a fost extindă, la fel și cea dedicată mărcilor proprii, iar promoțiile și categoriilor principale de alimente sunt mai bine semnalizate la raft.
O altă componentă importantă a noii identități este grija pentru mediu și comunitățile unde compania este prezentă. Multe dintre noile magazine Penny au echipamente cu un consum redus de energie, la fel și sisteme de iluminare cu LED în interior, panouri fotovoltaice sau acoperișuri verzi în exterior.
„Rebranding-ul în Penny. participă la consolidarea strategiei de dezvoltare și reprezintă o dovadă a angajamentului nostru pentru România. Suntem aici din 2005 și, de atunci, am învățat să ne adaptăm, dar și să ne păstrăm amprenta locală. În continuare, ne vom concentra pe satisfacția angajaților și a clienților noștri și vom investi în calitatea produselor cu focus pe mărci proprii produse local, dar și în soluții de digitalizare și automatizare. De asemenea, ne propunem să extindem în mod sustenabil rețeaua de magazine PENNY. și să ajungem la un număr de 600 de unități până în 2029”, susține Daniel Gross, Director General PENNY. | REWE România:
Rețeaua Penny a început procesul de modernizare încă de anul trecut, iar până în prezent există 26 de magazine în noul format. Până în 2022, toate magazinele Penny din țară vor fi adaptate noului concept. Pentru anul acesta sunt planificate 75 de remodelări Penny., dar și între 20 și 25 de magazine noi.
În prezent, rețeaua locală este alcătuită din 261 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 4.800 de angajați.