Bilanțul deschiderilor în retailul modern în luna aprilie

În luna aprilie, reţelele internaţionale şi-au continuat planurile de expansiune, fiind inaugurate 16 unităţi comerciale. Astfel, față de luna aprilie a anului trecut, marile lanțuri de magazine au deschis cu patru magazine mai mult. Bilanțul deschiderilor în retailul modern în luna aprilie

Prima poziție în topul celor mai expansivi retaileri este ocupată de Profi, care a inaugurat nouă magazine noi, adjudecându-și mai mult de jumătate din totalul inaugurărilor din luna aprilie. Lista este continuată de Mega Image, care a inaugurat șase unități și de Carrefour, care a bifat o singură deschidere.

Dintre cele nouă unități inaugurate de Profi, cinci funcționează în formatul Loco, dedicat zonei rurale. Formatele standard, respectiv City și-au mărit portofoliul cu câte două magazine în luna aprilie. Prin aceste deschideri, reţeaua naţională a retailerului controlat de fondul de investiţii Enterprise Investors a ajuns la 391 de magazine, operate în 188 de localități. Față de aceeași perioadă a anului trecut, numărul unităților a crescut cu aproape 100.

Retailerul belgian Mega Image a inaugurat șase unităţi, cinci în formatul de proximitate Shop&Go şi unul în format standard. Parte a grupului Delhaize, Mega Image deține în prezent în România o rețea care cuprinde 472 magazine, operate sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești, dar și o platformă de comerț online dezvoltată în parteneriat cu eMag. Până luna trecută, lista era continuată de AB Cool Food, magazinul specializat de produse congelate al belgienilor, închis la 3 ani de la inaugurare.

Carrefour a bifat şi el o nouă deschidere, inaugurând al treilea supermarket din Craiova, Market Craiova Piața Centrală. Odată cu această deschidere, reţeaua Carrefour Market s-a extins la 108 unităţi. Pe lângă acestea, Carrefour mai deține la nivel național și 29 hypermarketuri Carrefour, 43 magazine de proximitate Express, 10 magazine de proximitate Contact și un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro.

Pentru analize mai detaliate privind expansiunea retailerilor internaţionali pe plan local accesaţi aplicaţia interactivă Universul de Retail: www.universulderetail.ro.

analiza ika retail alimentar comert modern 2024 principalele lanturi de retail alimentar cumparaturi cum evolueaza retailul modern in romania. vezi pe revistaprogresiv.ro.
Anul reinventării în piața locală de retail
Dacă descriem piața de retail modern din 2024 într-un cuvânt, acesta ar fi reinventare – fie că vorbim de concepte și formate noi de...
carrefour express inaugurari in 2024
Carrefour România, 22 de inaugurări de magazine Express în 2024
Carrefour România atinge pragul de 178 de unități Express la nivel național în 2024, prin deschiderea a 16 magazine integrate și șase magazine...
expansiune
Investițiile în concepte noi mută expansiunea pe plan secund în retailul local
Deși cu un ritm de expansiune semnificativ mai lent prin comparație cu anul precedent, prima jumătate a acestui an a fost una a premierelor bifate...
Retailerii ridică miza în proximitate și plusează la capitolul diversitate
Retailerii ridică miza în proximitate și plusează la capitolul diversitate
Chiar dacă vorbim de o oarecare încetinire a numărului de magazine inaugurate de retaileri în prima jumătate a acestui an comparativ cu perioada...
Proximitatea, cheia dezvoltării pieței locale de retail
Proximitatea, cheia dezvoltării pieței locale de retail
186 de magazine noi au apărut pe harta retailului local în prima jumătate a acestui an, proximitatea fiind punctul central al retailerilor...
 Ritm constant de extindere pentru retailerii internaționali în luna mai
Ritm constant de extindere pentru retailerii internaționali în luna mai
Expansiunea a rămas pe lista de priorități a jucătorilor internaționali prezenți pe piața din România, astfel că în luna mai au fost...