Biedronka din Polonia se extinde cu încă 100 de magazine
Discounterul Biedronka, lider pe piața de retail din Polonia, deținut de portughezii de la Jeronimo Martins, plănuiește să deschidă încă 100 de magazine pe piața locală.
În luna septembrie a acestui an, atât în presa din Polonia cât și în cea din Portugalia, se zvonea faptul că portughezii de la Jeronimo Martins ar fi fost interesați să achiziționeze lanțul Profi din România, deținut de fondul de investiții polonez Entreprise Investors. Aceste informații nu au fost însă confirmate.
În primele nouă luni ale anului 2016, Biedronka a deschis 50 magazine, a reamenajat 145 și a închis 17 locații. La sfârșitul lunii septembrie, rețeaua număra 2.700 magazine în Polonia.
Vânzările Biedronka au crescut cu 9,9 % în perioada ianuarie-septembrie 2016 în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut. De asemenea, veniturile anuale ale retailerului au ajuns la 7,16 miliarde de euro la sfârșitul lunii septembrie, în creștere cu 5% față de aceeași perioadă din 2015.
În ceea ce privește profitul net al Jeronimo Martins Group, acesta s-a ridicat, în primele trei trimestre ale anului 2016, la 502 milioane de euro, față de 252 de milioane de euro în aceeași perioadă a anului trecut, scrie publicația www.pap.pl.





