Auchan, parteneriat out of the box cu echipa Rapid
Retailerul Auchan continuă seria parteneriatelor out of the box și listează zeci de produse oficiale ale clubului de fotbal Rapid București în hypermarketul Auchan Crângași, într-o zonă special dedicată, ca urmare a unei colaborări cu FC Rapid. Cu această ocazie, a fost lansată și berea Giuleșteana, propria marcă de bere a clubului de fotbal și berea oficială a rapidiștilor.
Shop-ul FC Rapid din Auchan Crângași, aflat în apropierea stadionului Giulești, va cuprinde o gamă variată de articole ce poartă însemnele clubului, de la agende, brățări, căni, fanioane, steaguri, insigne, ochelari, umbrele, până la tricouri personalizate. Prețurile articolelor pornesc de la 5 lei și ajung până la 260 lei, iar până la 31 decembrie, clienții fideli beneficiază de 10% bani înapoi ca bonus pe cardul de fidelitate MyCLUB Auchan. Inaugurarea shop-ului este un proiect pilot, menit să evolueze.
„Acest proiect reprezintă, în primul rând, un avantaj în plus pentru fanii Rapid care își fac cumpărăturile, de peste 10 ani, din Auchan Crângași. De acum, aici vor avea parte și de o experiență personalizată, printr-un shop 100% dedicat echipei lor preferate și pe care ne dorim să-l dezvoltăm. Suntem bucuroși să aducem astfel o valoare adăugată în comunitatea locală”, a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan Retail România.
Acesta nu este primul parteneriat inedit marca Auchan, în 2021 retailerul semna o colaborare cu Decathlon pe zona de produse sportive, iar în luna mai Auchan a încheiat un parteneriat cu Poșta Română pentru vânzarea de produse alimentare și nealimentare în incinta oficiilor poștale din țară. Proiectul a debutat cu o etapă pilot în 4 oficii poștale din Pitești.
Berea rapidiștilor, disponibilă la Auchan Crângași
Cu ocazia lansării acestui parteneriat, clubul de fotbal Rapid București lansează și propria marcă de bere, Giuleșteana, aceasta fiind în prezent comercializată în magazinul Auchan Crângași, urmând a fi în curând disponibilă în hypermarketurile Auchan din București.
Produsă de Nemțeana, unul dintre primii producători locali de bere artizanală, Giuleșteana este o bere blondă neflitrată, cu gust dens amărui, obținută din ingrediente românești, malț și hamei premium, susținând astfel și misiunea retalierului de a sprijini și promova producătorii locali.
„Parteneriatul cu Auchan România este un pas firesc din cadrul strategiei comerciale a clubului Rapid. Am găsit în Auchan un partener a cărui viziune și ambiții sunt similare cu ale Rapidului. Am încredere că împreună vom face lucruri frumoase”, a declarat Daniel Niculae, președinte FC Rapid.
Auchan România are în portofoliu 298 de magazine, cuprinzând 33 de hypermarketuri, 6 supermarketuri și 259 de magazine de ultraproximitate MyAuchan, din care peste 200 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent.