Auchan și Poșta Română pun punct proiectului pilot

La un an distanță de la semnarea parteneriatului dintre Auchan România și Poșta Română pentru vânzarea de produse alimentare și nealimentare în incinta oficiilor poștale din țară, cele două companii au decis închiderea proiectului. Auchan și Poșta Română pun punct proiectului pilot

Proiectul a debutat cu o etapă pilot în 4 oficii poștale din Pitești. Gama selecționată era formată din aproximativ 150 de produse, fiind expusă pe o suprafață de vânzare de 10-12 m2 în incinta oficiilor poștale.

Decizia de a încheia colaborarea a fost luată ca urmare a analizelor interne ale Poștei Române, care probabil au condus la concluzia că unele obiective interne ale companiei naționale nu au fost atinse. Cu toate acestea, atât pentru Auchan Retail România, cât și pentru Poșta Română, a fost o oportunitate bună de a testa acest model comercial.

Din perspectiva Auchan, compania a validat încă o dată agilitatea cu care a reușit într-un timp foarte scurt să punem în practică un nou model de comerț în parteneriat, desfășurat în spații neconvenționale, cu produse preponderent românești, reușind să aprovizioneze la timp produse pentru clienții de proximitate.


Îți recomandăm și: Ionuț Ardeleanu, CEO Auchan: Creșterea în retail este garantată dacă există o strategie bună


„Mulțumim Poștei Române și echipelor centrale și locale cu care am lucrat pentru parteneriat și pentru implementarea acestui proiect pilot. Chiar dacă proiectul a încetat, noi la Auchan România suntem recunoscători pentru oportunitatea de a fi testat acest model comercial”, a spus Tiberiu Dănețiu, Director de Marketing Auchan Retail România.

Auchan România are în portofoliu 223 magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 5 supermarketuri și 185 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care 176 în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent.

Auchan lansează în România conceptul „căruciorului surpriză”
Auchan lansează în România conceptul „căruciorului surpriză”
Retailerul Auchan a lansat, în premieră, pe plan local, conceptul „căruciorului surprinză”. Sub titlul „Descoperă comoara din...
Auchan aduce pe piața din România Auchan GO, primul magazin complet automatizat
Auchan aduce pe piața din România Auchan GO, primul magazin complet automatizat
Retailerul francez Auchan va lansa în luna aprilie primul magazin complet automatizat de pe piața din România sub brandul Auchan GO, au anunțat,...
 Auchan România intră pe piața de energie
Auchan România intră pe piața de energie
Auchan România intră anul viitor pe piața de energie. După ce în luna februarie retailerul a înființat pe piața locală o nouă companie care...
Auchan Retail România, parteneriat inedit cu Poșta Română pentru vânzare în oficiile poștale
Auchan Retail România, parteneriat inedit cu Poșta Română pentru vânzare în oficiile poștale
Auchan Retail România și Poșta Română au încheiat un parteneriat pentru vânzarea de produse alimentare și nealimentare în incinta oficiilor...