Auchan, parteneriat cu Decathlon pe zona de produse sportive
Auchan și Decathlon demarează un parteneriat prin care o gamă de echipamente și articole sportive din Decathlon vor fi integrate în oferta hypermarketurilor Auchan din țară, în zone special dedicate în raionul de produse sportive. Colaborarea debutează luna aceasta cu o etapă pilot în hypermarketul Auchan Drumul Taberei, în funcție de rezultate urmând ca aceasta să fie dezvoltată la nivel național. Planurile de extindere ale parteneriatului vizează integrarea ofertei Decathlon în 15 magazine Auchan până la finalul acestui an.
Mini shop-ul Decathlon din Auchan Drumul Taberei, care include peste 60 de articole sportive, se bucură deja de succes în rândul clienților, rezultatele din primele 3 zile de la lansare arătând o creștere de 70% a numărului de clienți pe categoria de articole sportive, față de aceeași perioadă a anului trecut.
„Suntem mândri de această colaborare, având în vedere că partenerul nostru, Decathlon, este un lider pe piața de articole sportive. În plus, una dintre misiunile noastre este încurajarea unui stil de viață activ prin sport, iar pentru a sublinia și mai mult acest angajament, considerăm necesar să lărgim gama de articole sportive din Auchan cu echipamente de calitate, atât pentru amatori, cât și profesioniști, asigurând clienților noștri în continuare cel mai bun raport calitate-preț”, a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan Retail România.
Inițiată și în Franța, Polonia și Ucraina, această colaborare marchează începutul unui proiect fără precedent în industria locală de retail, clienții având astfel oportunitatea de a-și face cumpărăturile zilnice dintr-un singur loc care le oferă atât o gamă alimentară variată, cât și acces la o ofertă sportivă tehnică și accesibilă.
„Misiunea noastră este de a face, în mod sustenabil, sportul accesibil pentru cât mai mulți români. Parteneriatul cu Auchan este un astfel de exemplu, fiind o soluție prin care putem fi mai aproape de clienții ce nu pot ajunge în magazinele noastre din considerente de timp sau distanță”, a declarat Cezar Nicolaescu, Director Marketing Decathlon România.
Pentru Auchan, acest parteneriat reprezintă un nou pas în misiunea retailerului de a oferi hypermarketurilor sale o nouă dinamică, transformându-le în locuri care oferă clienților experiențe unice de cumpărături.
„Dintotdeauna hypermarketurile Auchan au fost o destinație pentru cumpărăturile alimentare și nealimentare, pentru că operăm unele dintre cele mai mari magazine din România și selecționăm cu atenție gamele noastre de produse. Începând de acum, parteneriatul cu Decathlon ne permite să aducem și game specializate pentru sport, din oferta liderului de piață. Toate la un loc contribuie la materializarea preocupărilor noastre de zi cu zi, de a oferi clienților cel mai bun mix de produse, prețuri și experiențe”, a completat Tiberiu Dănețiu.
Auchan România are în portofoliu 33 de hypermarketuri Auchan, o rețea de 52 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 43 în stațiile Petrom, și 5 supermarketuri Auchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, Auchan a raportat o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de euro.