Auchan intră în retailul de proximitate din Rusia
Retailerul francez Auchan a început să lucreze la dezvoltarea conceptului primei sale rețele de magazine de proximitate din Rusia, ca parte a strategiei de extindere a retailerului în această țară, anunță Vedomosti.
Auchan a deschis deja patru magazine de proximitate în Moscova, sub brandul Kazhdy Den (În Fiecare Zi – n.r.), a declarat, cotidianului Vedomosti, Wilhelm Hubner, CEO-ul Auchan Rusia, adăugând că mărcile private ale retailerului vor reprezenta aproximativ jumătate din sortimentația magazinelor.
Hubner nu a spus însă câte astfel de magazine vor fi deschise în viitor, precizând că formatul se află în pentru moment în perioada de testare.
Anterior, Auchan a fost prezent pe piața rusă doar prin intermediul rețelei de hypermarketuri, deși o altă subsidiară a grupului francez de retail, Atak, dezvoltă propriul proiect de retail de proximitate în această țară.
Formatul de proximitate câștigă în popularitate pe piața rusă, unde și alți retaileri se extind pe acest segment de piață. De exemplu, subsidiara Metro Cash&Carry a lansat, în 2012, rețeaua de magazine de proximitate Fasol, care a ajuns în prezent la 75 de magazine în Rusia. În Moscova, numărul total de magazine de proximitate a crescut de zece ori în ultimii zece ani, la aproximativ 1.000 de astfel de unități comerciale, potrivit firmei de consultanță imobiliară Knight Frank.





