Auchan intră în retailul de proximitate din Rusia

Retailerul francez Auchan a început să lucreze la dezvoltarea conceptului primei sale rețele de magazine de proximitate din Rusia, ca parte a strategiei de extindere  a retailerului în această țară, anunță Vedomosti. Auchan intră în retailul de proximitate din Rusia

Auchan a deschis deja patru magazine de proximitate în Moscova, sub brandul Kazhdy Den (În Fiecare Zi – n.r.), a declarat, cotidianului Vedomosti, Wilhelm Hubner, CEO-ul Auchan Rusia, adăugând că mărcile private ale retailerului vor reprezenta aproximativ jumătate din sortimentația magazinelor.

Hubner nu a spus însă câte astfel de magazine vor fi deschise în viitor, precizând că formatul se află în pentru moment în perioada de testare.

Anterior, Auchan a fost prezent pe piața rusă doar prin intermediul rețelei de hypermarketuri, deși o altă subsidiară a grupului francez de retail, Atak, dezvoltă propriul proiect de retail de proximitate în această țară.

Formatul de proximitate câștigă în popularitate pe piața rusă, unde și alți retaileri se extind pe acest segment de piață. De exemplu, subsidiara Metro Cash&Carry a lansat, în 2012, rețeaua de magazine de proximitate Fasol, care a ajuns în prezent la 75 de magazine în Rusia. În Moscova, numărul total de magazine de proximitate a crescut de zece ori în ultimii zece ani, la aproximativ 1.000 de astfel de unități comerciale, potrivit firmei de consultanță imobiliară Knight Frank.

extindere retea de magazin in franciza Simply by Auchan, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Rețeaua de magazine în franciză Simply by Auchan ajunge la 20 de unități
Auchan România continuă dezvoltarea programului de franciză lansat în iunie 2024 și ajunge la 20 de magazine de proximitate Simply by Auchan....
analiza ika retail alimentar comert modern 2024 principalele lanturi de retail alimentar cumparaturi cum evolueaza retailul modern in romania. vezi pe revistaprogresiv.ro.
Anul reinventării în piața locală de retail
Dacă descriem piața de retail modern din 2024 într-un cuvânt, acesta ar fi reinventare – fie că vorbim de concepte și formate noi de...
Ionut Ardeleanu Director General Auchan Retail Romania
Ionuț Ardeleanu, Auchan: Anul viitor, expansiunea va fi concentrată pe francize
Cu o rețea de 440 de magazine la nivel național sub mărcile Auchan, ATAC, My Auchan, Simply și Auchan Go, care servesc în medie, peste 350.000...
expansiune
Investițiile în concepte noi mută expansiunea pe plan secund în retailul local
Deși cu un ritm de expansiune semnificativ mai lent prin comparație cu anul precedent, prima jumătate a acestui an a fost una a premierelor bifate...
Simply by Auchan, primul magazin francizat lansat de Auchan Retail Romania. Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Auchan lansează Simply by Auchan, primul magazin în franciză
Auchan România continuă dezvoltarea rețelei multi-format și lansează programul de franciză, o nouă abordare a retailerului pe segmentul de...
Auchan aduce pe piața din România Auchan GO, primul magazin complet automatizat
Auchan aduce pe piața din România Auchan GO, primul magazin complet automatizat
Retailerul francez Auchan va lansa în luna aprilie primul magazin complet automatizat de pe piața din România sub brandul Auchan GO, au anunțat,...