Atingerea pragului de 25 mil. lei, ambiția Pain Plaisir pentru 2025

Pain Plaisir, unul dintre cei mai importanți jucători din Capitală pe segmentul de brutărie artizanală, și-a setat atingerea unei cifre de afaceri de 25 de milioane de lei în 2025, marcând astfel un avans de 25% față de 2024. Pain Plaisir, planuri pentru 2025

„Având în vedere incertitudinea creată în piață am reconsiderat planurile pentru 2025. Vom deschide un magazin nou și suntem în căutarea unui spațiu potrivit. În plus, vrem să extindem segmentul de HoReCa și să creștem ponderea acestei divizii de la 13% din cifra de afaceri la 25% și vom pregăti mai multe deschideri începând cu 2026”, a explicat Irina Stăncescu, cofondator Pain Plaisir.
2024 a fost un an linistit pentru Pain Plaisir, fără investiții în expansiune, dar în care compania a înregistrat vânzări de peste 20 de milioane de lei, depășind proiecția pe care o avea.

„Am încehiat anul 2024 cu șase magazine și am ales să construim o bază solidă pentru viitor, uitându-ne la menținerea calității și prospețimii ca parte a strategiei noastre de dezvoltare. Intenționăm să creștem, dar păstrând vie ideea cu care am pornit la drum - atenția la detalii, ingrediente de calitate și prospețime. Am optimizat procesele de producție, operațiunile interne și am îmbunătățit gestionarea stocurilor, împreună cu demararea procesului de îmbunătățire a experienței din magazine, prin efectuarea de traininguri cu lucrătorii comerciali și cu shop managerii”, a completat Irina Stăncescu.

Fondată în 2013 de Irina Stăncescu și Tom Rees, Pain Plaisir este o brutărie artizanală care oferă clienților produse de brutărie și patiserie proaspete, cu maia și fără coloranți, amelioranți sau conservanți. Compania deține cinci magazine în București și unul în Corbeanca și un laborator de producție în Sema Park (București) inaugurat în 2022, investiția în noua unitate de producție ridicându-se la 900.000 de euro. În prezent majoritatea vânzărilor vin din magazinele proprii, dar în ultimii ani cererea din partea clienților HoReCa/re-selleri a crescut, ajungând la aproximativ 13% din total vânzări la finalul anului 2024.

Pain Plaisir deservește, în medie, 1.000 de clienți pe zi, iar coșul mediu este de aproximativ 52 de lei, fiecare unitate comercială având particularitățile ei.

Gilles Ballot_CEO Carrefour Romania
Gilles Ballot, Carrefour România: Avem un plan ambițios de creștere în 2024
După ce 2023 a adus o cifră de afaceri de 14,35 miliarde de lei pentru grupul Carrefour pe plan local, retailerul este încrezător în ceea ce...
Pain Plaisir vrea să ajungă la 15 magazine în următorii 5 ani
Pain Plaisir vrea să ajungă la 15 magazine în următorii 5 ani
Lanțul de brutărie artizanală Pain Plaisir pariază pe dezvoltarea businessului, obiectivul fiind acela de a atinge pragul de 15 magazine în...
Pain Plaisir sau retailul ca experiență urbană
Pain Plaisir sau retailul ca experiență urbană
Pe o piață aglomerată, în care consumatorii sunt tot mai sofisticați, antreprenorii din spatele magazinelor Pain Plaisir au ales să mizeze pe...
  Pain Plaisir: două magazine noi și un plus de 30% al afacerilor pentru 2021
Pain Plaisir: două magazine noi și un plus de 30% al afacerilor pentru 2021
Lanțul de brutărie artizanală Pain Plaisir estimează că va încheia anul 2021 cu o cifră de afaceri de 2,5 milioane de euro, în creștere...
Pain Plaisir, investiții de 0,5 milioane de euro în extinderea businessului
Pain Plaisir, investiții de 0,5 milioane de euro în extinderea businessului
Retailerului și producătorul artizanal de produse de panificație Pain Plaisir a semnat un contract de închiriere pentru un spațiu de 1.000 de...
Pain Plaisir a relocat magazinul din Dorobanți într-un nou spațiu din aceeași zonă
Pain Plaisir a relocat magazinul din Dorobanți într-un nou spațiu din aceeași zonă
Brutăria artizanală Pain Plaisir a inaugurat noul magazin din București, situat în zona Dorobanți, în urma unei investiții de 160.000 de...