Atingerea pragului de 25 mil. lei, ambiția Pain Plaisir pentru 2025
Pain Plaisir, unul dintre cei mai importanți jucători din Capitală pe segmentul de brutărie artizanală, și-a setat atingerea unei cifre de afaceri de 25 de milioane de lei în 2025, marcând astfel un avans de 25% față de 2024.
„Având în vedere incertitudinea creată în piață am reconsiderat planurile pentru 2025. Vom deschide un magazin nou și suntem în căutarea unui spațiu potrivit. În plus, vrem să extindem segmentul de HoReCa și să creștem ponderea acestei divizii de la 13% din cifra de afaceri la 25% și vom pregăti mai multe deschideri începând cu 2026”, a explicat Irina Stăncescu, cofondator Pain Plaisir.
2024 a fost un an linistit pentru Pain Plaisir, fără investiții în expansiune, dar în care compania a înregistrat vânzări de peste 20 de milioane de lei, depășind proiecția pe care o avea.
„Am încehiat anul 2024 cu șase magazine și am ales să construim o bază solidă pentru viitor, uitându-ne la menținerea calității și prospețimii ca parte a strategiei noastre de dezvoltare. Intenționăm să creștem, dar păstrând vie ideea cu care am pornit la drum - atenția la detalii, ingrediente de calitate și prospețime. Am optimizat procesele de producție, operațiunile interne și am îmbunătățit gestionarea stocurilor, împreună cu demararea procesului de îmbunătățire a experienței din magazine, prin efectuarea de traininguri cu lucrătorii comerciali și cu shop managerii”, a completat Irina Stăncescu.
Fondată în 2013 de Irina Stăncescu și Tom Rees, Pain Plaisir este o brutărie artizanală care oferă clienților produse de brutărie și patiserie proaspete, cu maia și fără coloranți, amelioranți sau conservanți. Compania deține cinci magazine în București și unul în Corbeanca și un laborator de producție în Sema Park (București) inaugurat în 2022, investiția în noua unitate de producție ridicându-se la 900.000 de euro. În prezent majoritatea vânzărilor vin din magazinele proprii, dar în ultimii ani cererea din partea clienților HoReCa/re-selleri a crescut, ajungând la aproximativ 13% din total vânzări la finalul anului 2024.
Pain Plaisir deservește, în medie, 1.000 de clienți pe zi, iar coșul mediu este de aproximativ 52 de lei, fiecare unitate comercială având particularitățile ei.





