Animax deschide două magazine și anunță alte șase până la finalul anului
Animax, cea mai mare rețea de pet shops de pe piața românească, parte a grupului Pet Network International, anunță deschiderea a două magazine noi, unul în București și altul în municipiul Turda, acesta din urma fiind primul magazin Animax deschis în acest oraș. Investiția se ridică la peste 100.000 de euro, iar planurile companiei nu se opresc aici, în contextul în care, până la finalul anului, reprezentanții Animax estimează inaugurarea a încă șase unități și creșterea cifrei de afaceri cu 15% față de 2021.
Animax România, retailerul specializat pe oferta de produse, servicii și consultanță în domeniul îngrijirii animalelor de companie, își extinde luna aceasta rețeaua cu două magazine: în București, str. Drumul Binelui, sector 4, și prima locație din municipiul Turda, județul Cluj, în noul complex comercial FunShop Park. Aceste două unități se alătură celor 116 deschise la nivel național.
De asemenea, compania anunță deschiderea a încă șase magazine pe teritoriul României până la sfârșitul anului. „Avem peste 500 de angajați, iar numărul acestora crește cu fiecare magazin deschis, ceea ce ne dă un avânt tot mai puternic pentru extinderea rețelei, știind că, astfel, creăm locuri de muncă și ajutăm comunități. Mai mult, nu ne vom opri nici în 2023, vom continua expansiunea la nivel național”, spune Ioana Socaciu, Head of Retail Animax România.
Focusul Animax rămâne consilierea clientului
Fiecare magazin Animax reprezintă o investiție de peste 50.000 de euro, rețeaua extinzându-se, de la începutul anului, cu patru astfel de unități care oferă proprietarilor de animale de companie o gamă completă de produse și servicii pet retail.
„Cel mai important lucru este că, în afară de faptul că iubitorii de animale de companie găsesc în magazinele noastre tot ce au nevoie pentru îngrijirea companionilor lor necuvântători, echipa noastră le vine mereu în ajutor cu sfaturi și sugestii utile. Ne axăm pe consilierea clienților pentru că le înțelegem pasiunea. Clienții au simțit asta și au devenit fideli brandului Animax, drept pentru care ne mândrim, pe bună dreptate, cu o comunitate extinsă la nivel național”, explică Ioana Socaciu, Head of Retail Animax România.
Parte a grupului Pet Network International, Animax deține o rețea de magazine cu 116 unități pe teritoriul României. În 2021, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 52.5 milioane de euro și estimează o creștere cu 15% pentru anul în curs. În afară de rețeaua de magazine fizice, compania are și un shop online prin intermediul căruia oferă, de asemenea, informații și sfaturi posesorilor de animale de companie.
Recent, un nou jucător a intrat pe piața locală de petcare. Fressnapf Group, cel mai mare jucător din piața europeană de hrană și accesorii pentru animale de companie, cu vânzări anuale de peste 3 miliarde de euro, a deschis deja trei magazine pe plan local și are în plan să termine anul cu o rețea de 14 unități, expansiune impulsionată de preluarea unui jucător local, SuperZoo.