Animax investește 270.000 euro în două noi magazine

Animax, retailerul pet cu cea mai extinsă reţea de magazine din România, își consolidează poziția în piață cu două noi magazine, în București și Alba-Iulia, după o investiție totală de 270.000 euro. Animax investește 270.000 euro în două noi magazine

Astfel, compania ajunge la 131 de unități la nivel național. Până la finalul anului, retailerul vizează încă șase extinderi în țară.

Magazinul din București, deschis în Cosmopolis Plaza (strada Europa nr.9 bis), primul mall strip dintr-un complex rezidențial din țară, include și o farmacie veterinară, fiind a 29-a unitate din Capitală. Cu o suprafață de aproape 370 mp, noul magazin Animax este creat după un concept nou, cu un design modern și atractiv și o amenajare ergonomică și armonioasă, ceea ce facilitează găsirea în mod intuitiv și rapidă a produselor dorite, oferind astfel o experiență plăcută la cumpărături. Investiția în această unitate s-a ridicat la 200.000 de euro.

Totodată, Animax deschide primul său magazin în Alba-Iulia, în Carolina Mall (strada Alexandru Ioan Cuza, nr. 2), cu o suprafață de 140 mp, după o investiție de 70.000 de euro.

“Strategia noastră de business este să căutăm constant oportunități de extindere, prin care să acoperim zone strategice din București și din țară, completând în multe cazuri oferta de produse cu farmacii veterinare. De altfel, este cunoscut faptul că, la nivel de Europa, românii au cele mai multe animale de casă, trend care este în creștere în România. Astfel, am înregistrat și o creștere de 15% a cererii pentru hrană umedă și accesorii pentru animale în prima jumătate din an față de aceeași perioadă de anul trecut. În acest context, ne dorim să acoperim cererea tot mai mare pentru produse de calitate pentru animale de companie atât în toate zonele Bucureștiului, cât și în zone importante din țară, aducând și un nou concept de retail pe această piață, care îmbină perfect experiența de cumpărături cu pasiunea pentru animale de companie”, declară Miruna Diaconescu, Director de Marketing Pet Network International Romania.

Animax a investit recent 50.000 de euro în digitalizare, modernizând magazinul online și lansând aplicația FideliClub prin care sunt acordate reduceri pentru fiecare achiziție.

Prezent în majoritatea orașelor mari din țară, Animax are cele mai multe magazine în București, Brașov, Constanța, Iași, Oradea și Timișoara și un total de peste 500 de angajați, fiind astfel cel mai extins retailer specializat în vânzarea de produse și accesorii pentru animale de companie.

Primul magazin Animax (marcă înregistrată) a fost deschis de către compania Pet Product în anul 2001. Ulterior, extinderea a avut loc în mai multe zone ale Bucureștiului, precum și în alte orașe ale țării. Pet Network International operează în România prin intermediul brandurilor Animax și Maxi Pet. Compania are în România o cifră de afaceri netă de peste 80 milioane de euro.

Maxi Pet deschide un nou hipermarket cu o investiție de 250.000 de euro
Maxi Pet deschide un nou hipermarket cu o investiție de 250.000 de euro
Maxi Pet își extinde rețeaua cu un nou hipermarket, în Râmnicu Vâlcea, după o investiție totală de 250.000 de euro. Retailerul ajunge...
Kaufland continuă investițiile în expansiune
Kaufland continuă investițiile în expansiune
Kaufland România continuă investițiile în România, inaugurând al 172-lea hipermarket al rețelei în Urziceni, județul Ialomița. Acesta este...
Animax investește peste 200.000 euro în două noi magazine, în București și Arad
Animax investește peste 200.000 euro în două noi magazine, în București și Arad
Animax deschide două magazine, în București și Arad, după o investiție totală de 210.000 euro, și ajunge la 129 de magazine în întreaga...
Animax deschide două magazine și anunță alte șase până la finalul anului
Animax deschide două magazine și anunță alte șase până la finalul anului
Animax, cea mai mare rețea de pet shops de pe piața românească, parte a grupului Pet Network International, anunță deschiderea a două...