Aldi se extinde în Marea Britanie în ciuda profitului în scădere
Aldi, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața de retail din Marea Britanie vrea să grăbească expansiunea pe piața britanică și să deschidă peste 100 de noi magazine până în 2021, în ciuda faptului că profitul operațional al grupului a scăzut cu 26% în 2018. Retailerul deține în prezent peste 840 de magazine, iar investițiile în extindere fac parte din planul pe termen lung al Aldi care presupune operarea a 1.200 de magazine până la finalul anului 2025.
Numai în Londra, numărul locațiilor ar urma să crească de la 45 la 100 în următorii șase ani. Sunt prevăzute atât magazine Aldi standard cât și unele de proximitate, de dimensiuni mai mici.
În 2019 și 2020, investiția Aldi în magazine și centre de distribuție se ridică la 1 miliard de lire sterline.
În 2018, Aldi Marea Britanie și Irlanda au atins un profit operațional de 197,9 milioane de lire sterline, în scădere de la 265,9 milioane lire sterline cât a fost în 2017. Explicația companiei este legată de reducerile de prețuri operate, dar și de investiții. Vânzările au crescut totuși cu 11%, până la 11,33 miliarde lire sterline.
Sursa foto: BBC





