Aldi intră în Italia și vrea să deschidă 45 de magazine în primul an
Discounterul german Aldi Süd intră în luna martie pe piața din Italia prin deschiderea, în primă fază, a zece magazine. Până la finalul anului, retailerul are în plan alte 35 de noi locații, scrie Retailytics.com.
Primele zece magazine vor fi deschise pe 1 martie în regiunile din nordul Italiei Emilia-Romagna, Friuli-Venezia Giulia, Lombardia, Trentino-Alto Adige și Veneto. Pe site-ul companiei, retailerul a afișat un anunț prin care își arată interesul pentru terenuri cu suprafețe cuprinse între 1.000 și 1.500 de mp din nordul Italiei până în zona Toscanei.
Hofer, divizia responsabilă cu această nouă piață, a adaptat conceptul magazinelor oferind cumpărătorilor o experiență de cumpărături modernă și accesibilă. Spre exemplu, magazinul din Castellanza, la nord de Milano, beneficiază de o fațadă de sticlă și insule generoase în interiorul magazinelor.
Potrivit Lebensmittel Zeitung, oferta Aldi va cuprinde în medie 1.900 de SKU-uri, produsele marcă privată reprezentând circa 85% din sortimentație. O atenție deosebită va fi acordată produselor locale, care vor avea o pondere de 75% din gamă, în timp ce 80% din fructe și legume vor proveni de la producători italieni.





