63 de lei, suma medie cheltuită prin Glovo în primele 3 luni
Contextul pandemic continuă să producă schimbări la nivelul obiceiurilor de consum, iar acestea pot fi observate și în aplicația Glovo. În primele trei luni ale anului 2021, valoarea medie a comenzii a fost de 63 de lei, iar cele mai populare produse comandate prin intermediul Glovo au fost McPuișor-ul, cheeseburgerul și apa plată la 2 litri.
Acestora li se adaugă bananele și Lorraine chiflă kaiser 60 g. În medie, românii achiziționează trei produse per comandă, însă cea mai mare comandă efectuată prin intermediul aplicației de livrare a numărat 321 de produse.
Totodată, cea mai scumpă comandară efectuată prin intermediul Glovo s-a ridicat la 2611,95 lei. În schimb valoarea medie a unei comenzi este de 63 de lei, consumatorii cei mai activi fiind din marile orașe ale țării, precum București, Cluj, Timișoara, Brașov, Iași, Constanța și Craiova.
Cei mai populari parteneri în cadrul Glovo sunt restaurantele McDonald’s și KFC, dar și retailerul Kaufland.
Pe lângă comenzile de mâncare și bunuri de larg consum, românii au avut și cereri inedite de la curierii Glovo. Mai exact, la categoria Anything, s-au comandat: „1 Porsche de la Jumbo”, „paie de hârtie”, „o pernă electrică”, „trei trandafiri roșii pentru petale”, „un puzzle de 500 piese”, „3 alifii chinezești mici” și „un marker negru subțire”.
Glovo este o platformă de livrare rapidă lansată în Barcelona cu o extindere rapidă la nivel global. În prezent, compania este prezentă în 548 orașe din 19 țări din Europa, Orientul Mijlociu, America de Sud, Africa și Africa Subsahariană. Start-up-ul de livrare la cerere are peste 2,5 milioane de utilizatori lunari activi, 50.000 de curieri activi și peste 25.000 de parteneri asociați din întreaga lume.