63 de lei, suma medie cheltuită prin Glovo în primele 3 luni

Contextul pandemic continuă să producă schimbări la nivelul obiceiurilor de consum, iar acestea pot fi observate și în aplicația Glovo. În primele trei luni ale anului 2021, valoarea medie a comenzii a fost de 63 de lei, iar cele mai populare produse comandate prin intermediul Glovo au fost McPuișor-ul, cheeseburgerul și apa plată la 2 litri. 63 de lei, suma medie cheltuită prin Glovo în primele 3 luni

Acestora li se adaugă bananele și Lorraine chiflă kaiser 60 g. În medie, românii achiziționează trei produse per comandă, însă cea mai mare comandă efectuată prin intermediul aplicației de livrare a numărat 321 de produse.
Totodată, cea mai scumpă comandară efectuată prin intermediul Glovo s-a ridicat la 2611,95 lei. În schimb valoarea medie a unei comenzi este de 63 de lei, consumatorii cei mai activi fiind din marile orașe ale țării, precum București, Cluj, Timișoara, Brașov, Iași, Constanța și Craiova.

Cei mai populari parteneri în cadrul Glovo sunt restaurantele McDonald’s și KFC, dar și retailerul Kaufland.

Pe lângă comenzile de mâncare și bunuri de larg consum, românii au avut și cereri inedite de la curierii Glovo. Mai exact, la categoria Anything, s-au comandat:  „1 Porsche de la Jumbo”, „paie de hârtie”, „o pernă electrică”, „trei trandafiri roșii pentru petale”, „un puzzle de 500 piese”, „3 alifii chinezești mici” și „un marker negru subțire”.

Glovo este o platformă de livrare rapidă lansată în Barcelona cu o extindere rapidă la nivel global. În prezent, compania este prezentă în 548 orașe din 19 țări din Europa, Orientul Mijlociu, America de Sud, Africa și Africa Subsahariană. Start-up-ul de livrare la cerere are peste 2,5 milioane de utilizatori lunari activi, 50.000 de curieri activi și peste 25.000 de parteneri asociați din întreaga lume.
 

România, a doua piață pentru Glovo după Spania. Comenzile de la supermarket, creștere de 40%
România, a doua piață pentru Glovo după Spania. Comenzile de la supermarket, creștere de 40%
România se situează pe locul întâi în regiunea Europei de Sud-Est și pe doi la nivel mondial din cele 25 de țări în care operează Glovo,...
Glovo deschide primul Glovo Express din Constanța
Glovo deschide primul Glovo Express din Constanța
Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, aniversează doi ani de la deschiderea primului centru Glovo...
Cinci ani de Glovo în România: Quick commerce-ul a ajuns să reprezinte 30% din total business
Cinci ani de Glovo în România: Quick commerce-ul a ajuns să reprezinte 30% din total business
Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, a împlinit cinci ani de activitate pe piața locală. În acest...
Glovo extinde parteneriatul cu Profi și listează peste 200 de locații în platformă
Glovo extinde parteneriatul cu Profi și listează peste 200 de locații în platformă
Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, dezvoltă parteneriatul început în luna mai a anului trecut cu...
Circa 15% dintre utilizatorii Glovo au plasat cel puțin o comandă de la supermarket în 2022
Circa 15% dintre utilizatorii Glovo au plasat cel puțin o comandă de la supermarket în 2022
Comenzile de produse de la supermarketurile partenere Glovo au crescut cu 111% anul trecut, iar aproximativ 15% dintre utilizatorii platformei...
Comandă record pe Glovo: cumpărături de 7.000 lei de la supermarket. Care sunt cele mai căutate alimente
Comandă record pe Glovo: cumpărături de 7.000 lei de la supermarket. Care sunt cele mai căutate alimente
Glovo a continuat planul său de extindere și a adunat în platformă peste 13.000 de parteneri activi. Până la jumătatea acestui an, compania a...