Comandă record pe Glovo: cumpărături de 7.000 lei de la supermarket. Care sunt cele mai căutate alimente
Glovo a continuat planul său de extindere și a adunat în platformă peste 13.000 de parteneri activi. Până la jumătatea acestui an, compania a reușit să fie prezentă în 68 de orașe, din care 18 adăugate pe harta Glovo doar de la începutul anului.
„Ne dorim să ne menținem promisiunea de a oferi acces fiecărui utilizator la orice în orașul său, de aceea suntem pregătiți pentru următoarele provocări. Vom continua să oferim o experiență de utilizare de cea mai bună calitate și ne propunem să extindem operațiunile în cât mai multe orașe din România, astfel încât să ajungem la cât mai mulți utilizatori”, a declarat Iustinian Belghir, General Manager Glovo România și Moldova.
Cea mai mare comandă plasată de la începutul anului este în valoare de 7.000 de lei, aproximativ 1.400 euro, și a reprezentat o comandă de la un supermarket. În ceea ce privește comenzile din segmentul Quick-Commerce (Comerț Rapid), care a crescut cu 28% comparativ cu prima jumătate a anului trecut, cel mai des românii au comandat baxuri de apă plată, pâine și banane, alte fructe și legume. În cazul celor mai populare produse comandate din restaurante, topul este format și în acest an de burgeri, cartofi prăjiți și aripioare de pui.
Citește și Glovo anunță un nou General Manager în România și deschide cel mai mare birou din regiune
București, Cluj, Timișoara, Iași, Constanța și Brașov sunt orașele cu cele mai multe comenzi, iar referitor la numărul de curieri activi din aplicația Glovo acesta este de 8.000 de curieri parteneri activi pe lună.
În prima jumătate a anului 2022, printre cele mai inedite comenzi, plasate în secțiunea „Orice” din aplicația Glovo se numără solicitări precum: „greieri vii pentru o șopârlă”, „șorici de porc de 50 de lei” sau „rochie ciclam cu umerii căzuți”.
Glovo este una dintre cele mai importante aplicații de livrare din mai multe categorii care conectează utilizatorii cu companii și curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, băcănii și supermarketuri, farmacii și magazine de vânzare cu amănuntul. Fondată în 2015 la Barcelona, compania operează în 25 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.