FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Prefera Foods își extinde portofoliul și în categoria plant-based

Prefera Foods își extinde portofoliul și în categoria plant-based

Prefera Foods lansează brandul Unfished, o categorie nouă și inovatoare de produse vegetale, alternativă la pește. Compania se înscrie astfel între primii producători din Europa care inovează categoria de produse pe bază de plante sub sloganul „Fish in the water, plant on the plate”.

„Pariem pe potențialul pe termen lung al unei categorii prea puțin dezvoltate la nivel internațional, cea a alternativelor la pește. Vedem că peștele este tot mai puțin în oceane din cauza pescuitului intensiv. Ne-am propus să revoluționăm categoria de pește din plante și să venim cu un portofoliu complet, care, la prima vedere, pare doar o opțiune culinară îndrăzneață. Credem însă că ceea ce facem acum va produce în viitor un impact pozitiv asupra vieții noastre, dar și a oceanelor”, spune Raul Ciurtin, CEO Prefera Foods.

Potrivit producătorului, Unfished reprezintă mai mult decât o gamă de produse nutritive vegetale, bogate în proteine și înseamnă mai puțin pescuit, mai multă biodiversitate, o soluție sustenabilă pentru generațiile viitoare. Prefera Foods a investit 600.000 euro în dezvoltarea de produse în ultimii doi ani, iar Unfished este un brand inovator, creat în România.

„Ambiția noastră este să îl ducem peste tot în Europa și, de ce nu, pe alte continente. Pentru că suntem convinși că această categorie va deveni o opțiune importantă în viitor, vom investi în distribuția internațională și în creșterea capacităților de producție pentru aceste tipuri de produse. Suntem pregătiți în perioada următoare să susținem această strategie de dezvoltare și luăm în calcul, în primul pas, emiterea de obligațiuni ce vor fi listate la Bursa de Valori București. În acest sens, am demarat deja discuțiile cu cel mai activ broker de retail pe piața de capital din România, TradeVille”, adaugă Raul Ciurtin.

Portofoliul Unfished cuprinde 11 SKU-uri, alternative vegetale la ton și somon. Chiar dacă sunt vegetale, produsele Unfished conțin nutrienți, proteine și acizi grași Omega-3, din surse vegetale.

Unfished PlanTuna este gama de produse vegetale alternative la ton, din plante, disponibilă atât la conserve la 150 de grame, cât și în forma de salate cu legume gata de consum în conserve la 240 de grame și pateuri la tub la 100 de grame.

Unfished PlantZalmon este alternativa vegetală la pasta de somon, în tub la 100 de grame.
Gama Unfished poate fi găsită în prezent în magazinele Cora, Auchan și Mega Image, dar și pe platforma Băcănia cu Delicii.

„Ne-am concentrat să dezvoltăm în portofoliul Unfished produsele clasice ale categoriei de pește, dar din plante, în mai multe segmente de produse, pentru a acoperi cât mai multe preferințe de gust și să fim relevanți cu o gamă completă. Salatele Unfished sunt gata făcute, pentru consum imediat și sunt cea mai la îndemână variantă de a înlocui o masă pe bază de proteină animală cu una bazată pe proteină vegetală. Am lansat Unfished în România și ne pregătim, în urma discuțiilor cu partenerii și distribuitorii externi, să ajungem cu produsele noastre și în alte țări”, spune Celina Condorovici, Director Marketing Prefera Foods.

Anul acesta, compania pregătește lansarea brandului Unfished și în Europa, urmând astfel estimările experților care evaluează piața europeană a produselor pe bază de plante la 7,5 miliarde euro în 2025.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content