FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Penny ajunge la 40 de magazine în București - Ilfov

Penny ajunge la 40 de magazine în București - Ilfov

Penny, unul dintre cei mai activi retaileri din România, își extinde rețeaua și inaugurează două magazine noi în sectoarele 3 și 6 ale capitalei. Astfel, rețeaua Penny numără 343 de unități la nivel național și 40 de magazine în București - Ilfov.

De la începutul acestui an, retailerul german a deschis patru unități comerciale, iar planul de expansiune pentru 2023 prevede 35-40 de noi magazine. Pentru 2023 retailerul și-a majorat bugetul la 130 de milioane de euro, ceea ce reprezintă mai mult de o treime din totalul investițiilor la nivel de grup

Magazinul Penny din sectorul sectorul 3 se află pe strada Liviu Rebreanu, nr. 6A, la parterul Galeriilor Titan. Acesta are o suprafață de vânzare de 613.80 mp. Noul magazinul Penny din sectorul 6 se află pe strada Valea Oltului, nr. 101-107. Acesta are o suprafață de vânzare de 1058.25 mp, iar parcarea dispune de 63 de locuri de parcare neexclusive.


Citește și: Topul marilor rețele de retail: 2022, un an considerabil mai bun și mai profitabil


Clienții care vor vizita noile magazine Penny din București se vor bucura de un design modern și accesibil. Acesta reflectă evoluția strategică a retailerului Penny în România și pune accent pe crearea unei experiențe cât mai plăcute pentru clienți și pe dezvoltarea portofoliului de produse 3RO (produse cu ingredientul principal din România, procesate și ambalate în țară).

Designul magazinelor Penny. este primitor, iar sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii conform preferintelor clienților români, dar și datorită semnalizării mai vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente. În plus, magazinele Penny oferă soluții simple, adaptate stilului de viață alert, precum produsele ready to eat, dar și cele semipreparate, refrigerate sau congelate.

PPenny Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată în șapte piloni cheie: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.

Penny este parte a grupului german Rewe și unul dintre cei mai activi retaileri din România, primul magazin fiind deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua Penny în România este alcătuită din 343 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 6.500 de angajați.

Penny România a raportat anul trecut cu un avans de 33% la nivelul cifrei de afaceri, fiind cel mai bun rezultat de la intrarea pe piața locală. Potrivit informațiilor furnizate de retailer, rulajele companiei au urcat până la 7,17 miliarde de lei, față de 5,39 miliarde de lei înregistrate în 2021.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content