Numărul clienților care folosesc serviciile Buy Now Pay Later, creștere de peste 200% în 2022

Datele unui studiu comandat de Mokka BNPL, lider Buy Now Pay Later (Cumperi acum, plătești mai târziu) din Europa Centrală și de Est, arată că, în 2022, procentul clienților care au făcut achiziții prin aplicațiile companiei fintech a crescut cu 211% comparativ cu anul anterior. De asemenea, valoarea totală a achizițiilor (GMV) realizate prin intermediul acestei modalități alternative de plată a înregistrat o creștere de 206% comparativ cu 2021. Numărul clienților care folosesc serviciile Buy Now Pay Later, creștere de peste 200% în 2022

„În mod cert, asistăm la o schimbare accelerată a profilului clienților magazinelor, a preferințelor acestora. Pe de-o parte, cumpărătorii își doresc să acceseze rapid metode de plată flexibile și personalizate. Pe de altă parte, comerțul online a cunoscut o dezvoltare majoră, mai ales după pandemie, dar tendința se păstrează la fel de puternică”, spune Alexandru Balaci, CEO Mokka România.

Datele studiului comandat de Mokka arată că utilizatorii acestui serviciu de plată sunt preponderent tineri cu vârste de la 23 la 40 de ani. În 2022, procentul clienților Mokka cu vârste sub 40 de ani a crescut cu 63%. Dintre aceștia, 70% sunt reprezentați de femei, iar restul de 30% dintre clienți sunt bărbați. De asemenea, procentul celor care au plătit în magazinele online cu Mokka a crescut anul trecut cu 52%, iar ponderea consumatorilor care au ales să folosească Mokka BNPL la achiziții și să revină apoi pentru alte cumpărături cu plată similară a crescut în 2022 cu 48%.

„Ne bucurăm că în 2022 Mokka BNPL și-a amplificat prezența pe toate canalele comerciale, fizice și online, din Europa Centrală și de Est. Aceasta este confirmarea că oferim clienților noștri produse financiare inovatoare, care răspund întru totul exigențelor societății digitale”, adaugă Marius Costin, CEO regional Mokka.


Citește și Cum schimbă inflația prioritățile jucătorilor din piața produselor de curățenie pentru bucătărie


Potrivit rezultatelor studiului, anul trecut, produsul financiar cu cel mai mare succes al Mokka este cel care permite plata eșalonată în 30 de zile. Procentul celor care au apelat la această facilitate financiară a crescut în 2022 cu 51%.

Liderul BNPL din regiune, Mokka este disponibil pentru comercianții din România pe toate canalele de vânzare (magazine online, fizice și aplicații mobile) și oferă cele mai flexibile soluții de plată. Astfel, clienții pot să opteze, în funcție de nevoile lor și de valoarea achiziției, pentru planuri de plată de la 30 de zile la 24 de luni.

„Numărul retailerilor care oferă clienților opțiunea de plată Mokka BNPL este în creștere accelerată, cu atât mai mult cu cât beneficiile pentru clienți și comercianți sunt evidente. Clienții își doresc facilități de plată, mai ales în anumite perioade din an (de sărbători, în concedii, la început de an școlar sau pentru a profita din plin de reduceri), iar retailerii au în BNPL un instrument de loializare și promovare a ofertelor, care totodată ajută la creșterea semnificativă a valorii medii a coșului de cumpărături. Pe lângă aceste avantaje, comercianții au numeroase alte beneficii, dintre care mai amintesc doar creșterea ratei de conversie și scăderea ratei de abandon a comenzilor la check-out”, spune Alexandru Balaci, CEO Mokka România.

Mokka este un serviciu de top Buy Now Pay Later (BNPL), care operează în Polonia, România și Bulgaria, oferind soluții de finanțare BNPL online și offline pentru comercianți și consumatori. Mokka a încheiat parteneriate cu peste 1.500 de retaileri de top din regiune, din cele mai populare categorii, precum modă, încălțăminte, articole pentru copii, electronice, bijuterii, mobilier, călătorii și altele.

Comercianții care activează această metodă de plată înregistrează rate de conversie mai mari, o creștere a valorii medii a coșului de cumpărături și o apreciere a vânzărilor incrementale, consolidând în același timp loialitatea consumatorilor.

 

eCommerce în România, de la sprint la jogging spre o maturizare așteptată
eCommerce în România, de la sprint la jogging spre o maturizare așteptată
Industria locală de eCommerce a ajuns în 2022 la o valoare de cca 6,3 miliarde de euro, ușor peste cea înregistrată în 2021 (6,2 miliarde de...
Tranzacția medie online cu cardul a crescut cu 15% în 2022
Tranzacția medie online cu cardul a crescut cu 15% în 2022
Valoarea medie a unei tranzacții online cu cardul a fost de 265 lei în 2022, în creștere cu 15% față de anul precedent, arată datele Netopia...
tbi bank oferă magazinelor online integrarea Buy Now Pay Later, în parteneriat cu easySales
tbi bank oferă magazinelor online integrarea Buy Now Pay Later, în parteneriat cu easySales
tbi bank și platforma easySales lansează împreună un pachet de beneficii personalizate, care include și opțiunea Buy Now Pay Later pentru...
Cinci tendințe care vor modela viitorul comerțului online
Cinci tendințe care vor modela viitorul comerțului online
Piața de comerț online nu doar din România, ci din întreaga lume se află în acest moment într-un proces de creștere rapidă. Conform...