FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Miniprix intră pe segmentul de retail alimentar

Miniprix intră pe segmentul de retail alimentar

Retailerul de fashion Miniprix a lansat recent un minimarket online, proiect apărut ca adaptare la situația creată de răspândirea coronavirus.

”Noi am închis magazinele fizice de pe 12 martie deoarece am vrut să păstrăm oamenii din echipă, dar și clienții sănătoși și în siguranță. Minimarketul a apărut din dorința de a-i sprijini pe clineți să rămână acasă. Ideea a fost că dacă tot comandă haine pe Miniprix și cineva se duce până la ușa lor să le ducă, poate au nevoie și de o pungă de făină sau alte produse de bază. De asemenea, noi am mai vândut online alimente în trecut așa că ne-a fost ușor să ne mobilizăm”, a precizat pentru Progresiv Mara Cristina, Brand Manager Miniprix.

În prezent, sortimentația include în jur de 60 de produse, din categoriile alimente de bază, dulciuri, cafea, produse de curățenie și îngrijire personală. Pentru perioada următoare retailerul vrea să extindă sortimentația până la aproximativ 100 de produse, din aceleași categorii.

”Colaborăm în acest moment cu câțiva dintre foștii parteneri, însă adevărul este că e destul de dificil să găsim oferte în această perioadă și căutăm constant parteneri”, mai punctează reprezentanta Miniprix.

În ceea ce privește durata de funcționare, reprezentanta retailerului spune că nu s-a luat încă o decizie în acest sens. ”Dat fiind contextul actual, nu ne-am gândit atât de departe”, a precizat Mara Cristina.

 

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content