Un nou director comercial la Mogyi România
Daniel Floroiu s-a alăturat în luna martie echipei Mogyi România, în poziția de Director Comercial, după o experiență de 14 ani în cadrul companiei Kandia Dulce. Ultima funcție ocupată la producătorul de dulciuri a fost aceea de Senior Regional Sales Manager Traditional Trade.
„Sunt câțiva piloni importanți pe care se poate dezvolta Mogyi România în acest moment: consolidarea poziției de leader pe categoria de alune, creșterea susținută pe categoria de micropop (popcorn preparat la cuptorul cu microunde – n.r.) și semințe și redimensionarea businessului în canalul tradițional de vânzare. Ca și în cazul dulciurilor, în categoria nuts & seeds (alune și semințe – n.r.) comerțul tradițional reprezintă o provocare majoră. Reașezarea parteneriatelor, optimizarea mixului de sortimente, în funcție de tipologia clienților, precum și o mai bună acoperire a universului de clienți ar trebui să reprezinte cheia succesului nostru, pe termen mediu și lung”, a comentat Daniel Floroiu pentru Progresiv.
Mogyi România este unul dintre principalii jucători pe piața de snackuri, cu afaceri de 17 milioane de euro în 2017, în creștere cu 9% față de anul precedent – potrivit celor mai recente date financiare publicate de companie.





