Simona Hâncu, ex-marketing Vincon, părăsește FMCG-ul

Începând cu luna iulie, Simona Hâncu (36 de ani) ocupă funcția de Marketing Manager România, Moldova și Ungaria în cadrul HTC. Din noul rol, Simona va fi responsabilă de dezvoltarea și implementarea planurilor de marketing regionale, prin prisma activităților  ATL și BTL, corporate, PR și social media. De asemenea, Simona va avea un rol strategic în dezvoltarea activărilor în zona Europei de Est pentru parteneriatele de brand globale, oferind suport și viziune echipelor de marketing locale. Simona Hâncu, ex-marketing Vincon, părăsește FMCG-ul

“Mi-am dorit să intru în industria de IT pentru că aici inovația este la ea acasă. Cu un ritm mai alert, industria IT îmi oferă o nouă provocare prin care sper să îmi completez expertiza de marketer. În plus, mereu am fost pasionată de gadgeturi și tot ce se întâmplă în tech, iar acum am ocazia să aplic și să devin a real tech marketer”, precizează aceasta.


Citește și:

Anca Stroe, promovată în echipa internaţională a Activia

Laura Lazăr, Zizin: „Indiferent ce faci, trebuie să stai tot timpul în afara zonei de confort”

Xavier Piesvaux, cel mai bine ținut „secret” al Mega Image


Anterior Simona a condus echipa de marketing in Vincon România, din rolul de Marketing Director. Printre proiectele derulate în cei trei ani petrecuți la compania Vincon se număra: redefinirea strategiei de portofoliu, proiectele din sfera online (platforma de educare a consumatorului www.vinosfera.ro și www.vincon.ro, paginile de Facebook Beciul Domnesc și Vincon România), dezvoltarea unor serii de proiecte de tip NPD ce au avut ca rezultat branduri premium (Mirabilis Machina, Rose Far Niente, Egregio, Miorița XO 30 și 25 de ani, Jad XO 28 DE ANI, Două Vorbe, Ambrosio, Beciul Domnesc Grand Reserve), campanii de trade marketing ca “Portofoliu Must Sell Premium Brands 2013” sau “Scratch&Win Beciul Domnesc 2014”, activitățile de PR și suport în definirea proiectelor de tip horeca (litoral, munte, etc), cât și dezvoltarea unui kit de Product Training pentru echipa de vânzări.

Înainte de a se alătura echipei Vincon, Simona Hâncu a ocupat funcțiile de Marketing Manager în Bunge (2008 - 2012) și Marketing Manager Balkans Bonduelle ( 2002-2008)

Simona a absolvit Facultatea de Psihologie și Științele Educației, urmând ulterior un Master în Comunicare și Resurse Umane la Facultatea de Jurnalism și Știintele Comunicării, ambele în cadrul Universității București. Studiile au fost completate de un program de MBA derulat prin CODECS & Open University Business School.

Competiția Progresiv Awards 2023 și-a desemnat câștigătorii
Competiția Progresiv Awards 2023 și-a desemnat câștigătorii
Progresiv Awards, competiția care premiază companiile, proiectele și oamenii care aduc plusvaloare în piața locală de retail și FMCG, a...
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Târgoviște și depășește astfel pragul de 350 de unități...
Mircea Moga, Mega Image: „Clienții vor fi mult mai atenți la plus valoarea produselor pe care le achiziționează”
Mircea Moga, Mega Image: „Clienții vor fi mult mai atenți la plus valoarea produselor pe care le achiziționează”
Pentru Mega Image, adaptabilitatea este cuvântul-cheie dacă vorbim despre anul 2022. Retailerul vrea să-și păstreze ritmul de dezvoltare și...
Vincon finalizează procesul de rebranding și devine Beciul Domnesc
Vincon finalizează procesul de rebranding și devine Beciul Domnesc
Vincon, unul dintre cei mai mari producători de vinuri din România anunţă încheierea procesului de rebranding, în urma căruia, de la 1 august...