Selgros Cash&Carry are un nou director de marketing
După 10 ani în cadrul Selgros Cash&Carry, Daniel Badea a preluat în luna octombrie conducerea departamentului de marketing, înlocuind-o astfel în funcție pe Daniela Sima, care s-a retras din companie. Anterior acestei numiri, Daniel Badea a ocupat funcția de Manager de Achiziții pe categoria de produse non-food.
”După o carieră îndelungată în achiziții, Daniel Badea a preluat conducerea departamentului marketing la Selgros. Promovarea este o evoluție firească după rezultatele deosebite pe care le-a obținut prin optimizarea sortimentației raioanelor de non-food și prin aducerea constantă de noutăți atât în layout cât și în produse”, se arată în comunicatul trimis de companie.
Conducerea departamentului de achiziții non-food va fi preluată de către Pompiliu Paiu, fost category manager electro-multimedia până acum.
Daniel Badea este Absolvent de studii economice și al unui Executive MBA la Tiffin University în București.
Selgros Cash&Carry România şi-a început activitatea pe piaţa locală în 2001, iar în prezent deţine 21 de magazine. Compania a înregistrat anul trecut un avans al profitului de 2,8%, până la 43 milioane de lei, și o cifră de afaceri de 2,93 miliarde de lei, în creștere cu 4% față de anul precedent.
Selgros Cash&Carry România este parte a Transgourmet Holding AG, a doua cea mai mare reţea cash&carry şi comerţ en-gros din Europa, cu operaţiuni în Elveţia, Franţa, Germania, Austria, Polonia, România şi Rusia. În 2014, Grupul Transgourmet înregistra 22.800 de angajaţi în Europa şi venituri de circa 7,5 mld. euro.