Schimbare la vârful GSK Consumer Healthcare România și Balcani

GlaxoSmithKline (GSK) Consumer Healthcare anunță numirea Sylwiei Piankowska în funcția de General Manager pentru România și țările balcanice. Sylwia preia postul de la Helen Tomlinson, care a fost numită General Manager al GSK Consumer Healthcare Iberia. Schimbare la vârful GSK Consumer Healthcare România și Balcani

În noul său rol, Sylwia va conduce operațiunile companiei GSK Consumer Healthcare în 8 țări și o echipă de peste 100 angajați, cu obiectivul de a continua creșterea în regiune.

“Sunt foarte entuziasmată că voi coordona operațiunile din România și țările balcanice și că voi putea consolida eforturile depuse până acum de Helen și întreaga echipă. Vrem să dezvoltăm în continuare parteneriate puternice cu clienții noștri și cu specialiștii din domeniul sănătății”,  a declarat Sylwia Piankowska cu privire la noua poziție preluată.

Sylwia a acumulat o experiență comercială riguroasă în sectorul FMCG. De când s-a alăturat companiei GSK, în august 2002, Sylwia a ocupat numeroase roluri strategice în brand și category management, în Polonia și în Europa Centrală și de Est.

Între 2011 și 2014, Sylwia a ocupat funcția de Director de Marketing categoria de îngrijire orală pentru Europa Centrală și de Est și a dezvoltat o strategie regională pentru categoria de produse de îngrijire a sănătății orale, având ca rezultat o creștere de 30% a business-ului. De asemenea, a deținut rolul de Mass Market Business Unit Director în cadrul GSK Consumer Healthcare Polonia, iar în ultimii doi ani a fost Director Marketing Îngrijire Orală şi OTC pentru Europa Centrală și de Est.

Înainte de a se alătura echipei GSK, Sylwia a lucrat în departamentele de Marketing și Market Research în cadrul companiei Procter & Gamble. A absolvit facultățile de Management, Psihologie și Istoria Artei ale Universității din Varșovia. Sylwia este de origine poloneză și este mamă a doi copii.

În România, GSK are o tradiție de peste 25 de ani, peste 150 milioane euro investiție în piața locală, potrivit unei declarații a companiei. În 2015, compania a raportat o cifră de afaceri de aproape 200 de milioane de lei în 2015 la Ministerul de Finanțe. Portofoliul local de produse include branduri precum Theraflu®,  ParaSinus®, Panadol®, Voltaren®, Sensodyne®, Parodontax®, Corega® și Aquafresh®.

Unilever țintește divizia bunurilor de larg consum a gigantului farmaceutic GSK
Unilever țintește divizia bunurilor de larg consum a gigantului farmaceutic GSK
În procesul de eficientizare a businessului, Unilever vizează extinderea în zona îngrijirii personale, vizând în acest sens filiala de bunuri...
GSK Consumer Healthcare: 22% din vânzările diviziei de igienă orală vin din inovații
GSK Consumer Healthcare: 22% din vânzările diviziei de igienă orală vin din inovații
Aproape 22% din vânzările totale ale diviziei de igienă orală a GSK Consumer Healthcare a fost generat anul trecut de inovațiile lansate în...
GSK Consumer Healthcare are un nou GM pentru Europa Centrală și de Est
GSK Consumer Healthcare are un nou GM pentru Europa Centrală și de Est
GlaxoSmithKline (GSK) Consumer Healthcare a anunțat numirea Romanei Jourdren în funcția de Director General pentru Europa Centrală și de Est....
Schimbare la vârful GSK Consumer Healthcare România și Balcani
Schimbare la vârful GSK Consumer Healthcare România și Balcani
GlaxoSmithKline (GSK) Consumer Healthcare anunță numirea Sylwiei Piankowska în funcția de General Manager pentru România și țările balcanice....