GSK Consumer Healthcare are un nou GM pentru Europa Centrală și de Est

GlaxoSmithKline (GSK) Consumer Healthcare a anunțat numirea Romanei Jourdren în funcția de Director General pentru Europa Centrală și de Est. Jourdren a deținut anterior poziția de Director General pentru Cehia și Slovacia. GSK Consumer Healthcare are un nou GM pentru Europa Centrală și de Est

În noul său rol, Jourdren va fi responsabilă pentru gestionarea tuturor operațiunilor GSK Consumer Healthcare, corespunzătoare ariei geografice care se întinde pe 30 de piețe, cele mai importante fiind Rusia, Polonia, Ucraina, Cehia, Slovacia, România și Ungaria.

„Sunt foarte onorată că am fost selectată pentru a conduce activitățile din Europa Centrală și de Est. GSK și-a pus amprenta foarte puternic aici. Avem mărci globale și locale îndrăgite de consumatori, care s-au detaşat ca lider în multe categorii şi în multe piețe. Încă vedem oportunități mari în piaţă. În principal, atribuțiile mele vor consta în accelerarea dezvoltării și în urmărirea atentă a îndeplinirii obiectivelor ambițioase pe care ni le-am setat”, a declarat Romana Jourdren.

Sylwia Piankowska, numită în luna ianuarie 2017 Director General pentru GSK Consumer Healthcare România şi Balcani raportează acum către Romana Jourdren şi implementează strategia de creştere a României în regiune.

Jourdren are o vastă experiență în marketing, vânzări și management general în sectorul FMCG. Romana Jourdren s-a alăturat GSK în anul 2013, anterior lucrând în companii precum Philips, EgonZehnder, Danone și Kimberly Clark. În noua poziție, Romana Jourden va lucra în Varșovia, unde se află sediul companiei pentru regiunea Europa Centrală și de Est și se va alătura echipei de Leadership European din cadrul GSK Consumer Healthcare.

GlaxoSmithKline (GSK) Consumer Healthcare este una dintre cele trei companii de top ale GSK. În România, compania are o tradiție de peste 25 de ani, în care investițiile s-au ridicat la peste 150 milioane euro, potrivit unei declarații anterioare. Conform celor mai recente raportări, în 2015, compania a înregistrat o cifră de afaceri de aproape 200 de milioane de lei. Portofoliul local de produse include branduri precum Theraflu,  ParaSinus, Panadol, Voltaren, Sensodyne, Parodontax, Corega și Aquafresh.

 

Haleon, noua companie de produse medicale de uz general a GSK
Haleon, noua companie de produse medicale de uz general a GSK
GlaxoSmithKline a anunțat că noua companie, care va rezulta din viitoarea separare a diviziei Consumer Healthcare din GSK la mijlocul anului 2022,...
Unilever țintește divizia bunurilor de larg consum a gigantului farmaceutic GSK
Unilever țintește divizia bunurilor de larg consum a gigantului farmaceutic GSK
În procesul de eficientizare a businessului, Unilever vizează extinderea în zona îngrijirii personale, vizând în acest sens filiala de bunuri...
GSK Consumer Healthcare: 22% din vânzările diviziei de igienă orală vin din inovații
GSK Consumer Healthcare: 22% din vânzările diviziei de igienă orală vin din inovații
Aproape 22% din vânzările totale ale diviziei de igienă orală a GSK Consumer Healthcare a fost generat anul trecut de inovațiile lansate în...
GSK Consumer Healthcare are un nou GM pentru Europa Centrală și de Est
GSK Consumer Healthcare are un nou GM pentru Europa Centrală și de Est
GlaxoSmithKline (GSK) Consumer Healthcare a anunțat numirea Romanei Jourdren în funcția de Director General pentru Europa Centrală și de Est....