Schimbare la conducerea Mondelēz România

Mondelēz International a numit-o pe Mateja Podgornik în funcția de Managing Director România și Slovenia în cadrul Mondelēz International. Alexandra Rîștariu, care deținea anterior funcția de Managing Director România, va fi Marketing Director of Bakery and Meals pentru întreaga regiune South Central Europe (SCE), care include 12 piețe: România, Bulgaria, Grecia, țările din Estul Adriaticii și Cipru. Schimbare la conducerea Mondelēz România

Mateja Podgornik a deținut anterior funcția de Category Planning & Activation Lead SCE, după o perioadă în care a gestionat activități de achiziție și integrare a companiei Chipita, din funcția de Senior Manager M&A Project, Commercial Planning. Mateja are o experiență extinsă și variată în Mondelēz, fiind în companie de 14 ani.

„Împreună cu echipele din România și Slovenia, două piețe importante în regiune, vom continua planurile pe termen lung ale companiei, care pleacă de la viziunea globală Mondelēz International de a deveni liderul pieței globale de snacking. Prin noua noastră abordare, sub numele Vision 2030, integrăm sustenabilitatea în strategia noastră de business, alături de ceilalți trei piloni: creștere, execuție și cultură organizațională. Vom continua să anticipăm tendințele de pe piața locală de snacking, în creștere și diversificare, să construim o relație autentică, zi de zi, între partenerii de business, consumatori și brandurile noastre și să fim aproape de comunități”, a declarat Mateja Podgornik, Managing Director Mondelēz România și Slovenia.


Citește: Alexandra Rîștariu, Mondelēz: România rămâne o piață foarte ofertantă


Alexandra Rîștariu va gestiona activitățile de marketing pentru 11 branduri globale și locale din regiune. Alexandra va contribui la dezvoltarea brandurilor în regiune cu viziunea sa strategică, îmbogățită de experiența variată din domeniile Finance, Sales și General Management, din cei 14 ani de când s-a alăturat companiei Mondelēz.

De asemenea, începând cu ianuarie 2023, Andreea Bogdan, anterior Marketing Director Bakery & Meals SCE, preia funcția de Category Planning & Activation Director SCE.

Cu venituri de aproximativ 29 de miliarde de dolari în 2021, Mondelēz International comercializează produse în 150 de țări din întreaga lume. Compania are în portofoliu branduri precum Oreo, belVita, Milka sau Toblerone. În România, Mondelēz este liderul pieței de snackuri dulci, businessul dublându-se odată cu integrarea Chipita.

Mondelēz International a încheiat 2022 cu un plus de 9,7% în vânzări
Mondelēz International a încheiat 2022 cu un plus de 9,7% în vânzări
Mondelēz International, unul dintre cei mai importanți producători de dulciuri la nivel mondial, a încheiat anul trecut cu un plus de 9,7% a...
Schimbări de management în retail & FMCG la început de an
Schimbări de management în retail & FMCG la început de an
2023 a început cu un val de numiri și plecări din companiile locale de retail & FMCG. Lactalis și Mondelēz au noi directori generali, Onur...
Mondelēz vinde brandurile de gumă din piețele dezvoltate pentru 1,3 mld. dolari
Mondelēz vinde brandurile de gumă din piețele dezvoltate pentru 1,3 mld. dolari
Mondelēz International Inc, producătorul biscuiților Oreo, a decis să vândă brandurile de gumă, precum Trident și Dentyne, din piețe precum...
Mondelēz International integrează în mod oficial Chipita Global
Mondelēz International integrează în mod oficial Chipita Global
Mondelēz International anunță că a integrat în mod oficial compania recent achiziționată Chipita Global S.A., un lider cu creștere rapidă...