Petre Șandru, noul Country Manager Coca-Cola Irlanda

După un mandat de 3 ani în funcția de Director de Operațiuni Coca-Cola România și Moldova, Petre Șandru va prelua o poziție de conducere la nivel internațional.Petre Șandru, noul Country Manager Coca-Cola Irlanda

Începând cu luna ianuarie 2017, Petre Șandru va ocupa funcția de Country Manager în cadrul Sistemului Coca-Cola din Irlanda.
În acest rol, misiunea sa este de a consolida businessul local, de a asigura creșterea fiecărui brand din portofoliu, dezvoltând și implementând strategii de marketing bine conturate care răspund la provocările pieței.

Noua oportunitate profesională vine în contextul în care, sub managementul lui Petre Șandru, Coca-Cola România a înregistrat în fiecare an rezultate foarte bune pentru toate produsele din portofoliu și a întâmpinat piața cu inovații de top.

„În timpul mandatului său, echipa Coca-Cola România s-a extins treptat cu noi oameni plini de energie, care au contribuit la succesul companiei și la menținerea poziției sale de lider al pieței. În cadrul sistemului, Petre Șandru a fost întotdeauna recunoscut pentru abordarea sa echilibrată, aptitudinile de bun lider, respectul față de ehipă și dedicarea pentru fiecare proiect, în 2015 obținând titlul de People Leader of the Year în regiunea Europa de Centru și de Sud-Est (formata de 23 de țări)”, se arată într-un comunicat al Coca-Cola România.

Petre Șandru are o experiență de peste 11 ani în cadrul Coca-Cola, fiind iniţial Brand Manager, apoi Director Operaţional pentru România şi Moldova şi Director Comercial pentru patru ţări din regiune: România, Moldova, Bulgaria şi Albania. Înainte de a se angaja la Coca-Cola, el a lucrat pentru JT International.

În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola Hellenic (CCH) România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România.

Kantar: Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume
Kantar: Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume
Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume, fiind ales de pe raft de către consumatori de aproape 8,3 miliarde de ori, arată studiul Brand...
Coca-Cola HBC România, declin de peste 10% al volumelor în T1
Coca-Cola HBC România, declin de peste 10% al volumelor în T1
Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, a înregistrat o scădere de peste 10% (low-double digits) a volumelor...
Coca-Cola lansează două noi variante: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
Coca-Cola lansează două noi variante: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
Coca-Cola lansează pe plan local două variante noi de băuturi cu aromă de citrice: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de...
Coca-Cola HBC investește 42 mil. euro într-o fabrică din Italia
Coca-Cola HBC investește 42 mil. euro într-o fabrică din Italia
Coca-Cola HBC Italia a anunțat că va investi peste 42 de milioane de euro în fabrica Oricola din Abruzzo, scrie esmmagazine.com. Investiția va fi...
Îmbuteliatorul Coca-Cola, scădere de 8% a volumelor pe piața locală în 2023
Îmbuteliatorul Coca-Cola, scădere de 8% a volumelor pe piața locală în 2023
Coca-Cola HBC România, liderul pieței locale de băuturi, a raportat pentru anul 2023 volume de 186,8 milioane de unit cases. Rezultatul...
Contribuția socio-economică a Sistemului Coca-Cola în România, creștere cu peste 20% în 2021
Contribuția socio-economică a Sistemului Coca-Cola în România, creștere cu peste 20% în 2021
Activitatea Sistemului Coca-Cola – compus din companiile Coca-Cola România și Coca-Cola HBC România – a generat o valoare adăugată în...