Onno Rombouts predă ștafeta după 6 ani la conducerea Heineken România
Începând cu data de 1 octombrie, Dan Robinson va prelua funcția de Managing Director în cadrul Heineken România, al doilea cel mai mare jucător pe piața locală a berii. Acesta îl înlocuiește la conducerea companiei pe Onno Rombouts, care predă ștafeta după șase ani. În prezent, Dan Robinson ocupă funcția de Managing Director Europe Export and Global Duty free, în cadrul Heineken.
Onno Rombouts conduce echipa Heineken din România din anul 2012 și în cei 6 ani de mandat managerul a crescut sustenabil businessul local în contextul unei piețe a berii plină de provocări.
În perioada mandatului său Onno a derulat o amplă agendă de inovații, a asigurat creșterea de două cifre a mărcii Heineken pentru 5 ani consecutiv, a pus bazele și a dezvoltat categoria de cidru pe piața din România și a transformat Neumarkt în cel mai mare brand de pe piață din punctul de vedere al numărului de tranzacții realizate de consumatori, potrivit informațiilor oferite de reprezentanții companiei. În plus, timp de 6 ani, Onno a menținut Heineken România în poziția de cel mai profitabil business de pe piața de bere din România.
Heineken a raportat pentru 2017 un profit net de 130 de milioane de lei, în scădere cu circa 20% față de anul precedent, în timp ce afacerile s-au ridicat la 1,16 miliarde de lei, marcând un declin de 4% prin comparație cu anul 2016, potrivit datelor publicate de Ministerul de Finanțe.
Grupul olandez Heineken deține patru fabrici în România, la Miercurea-Ciuc, Craiova, Constanța și Târgu Mureș. Heineken este al doilea mare jucător pe piața locală a berii după cifra de afaceri și deține în portofoliu branduri precum Heineken, Silva, Golden Brau, Neumarkt, dar și mărcile de cidru Strongbow și Cidru Mândru.