Nestlé România aduce un polonez la conducere după plecarea lui de Froment
Începând cu data de 1 august, Leszek Wacirz preia funcția de Country Manager al Nestlé România. Leszek Wacirz îl va înlocui la conducerea operațiunilor Nestlé România pe Hervé de Froment, care își va încheia mandatul în cadrul companiei.
Leszek Wacirz (52 de ani) ocupă în prezent poziția de Business Executive Officer la Buitoni Culinary Nestlé Italia. Managerul lucrează în cadrul Nestlé de peste 23 de ani, aducând cu sine o vastă experienţă acumulată în diferite funcţii de business ocupate în Polonia şi Italia.
Hervé de Froment a condus operațiunile Nestlé timp de aproximativ 4 ani și odată cu încheierea mandatului se va întoarce în Franța.
Citește și:
- Nestlé România, compania cu cea mai de dorit problemă: managementul creșterii;
- Nestlé renunță la parteneriatul cu Coca-Cola din categoria ice tea;
- Nestlé România și-a dublat rata de creștere în 2016;
„Nestlé România a fost o experienţă extraordinară pentru mine. Afacerea din România s-a dezvoltat foarte bine în toate categoriile în care suntem prezenţi. Aş dori să le mulţumesc tuturor colegilor mei pentru acest parcurs incredibil, precum şi tuturor partenerilor şi prietenilor Nestlé pentru sprijinul acordat în obţinerea acestui succes. Sunt mândru să predau o afacere care va continua să se dezvolte”, declară Hervé De Froment, Country Manager, Nestlé România.
Nestlé deține pe piața locală o fabrică în Timișoara, unde se produc napolitanele Joe și cafeaua Nescafé 3 în 1. Compania are în prezent circa 900 de angajați și un istoric de 20 de ani în România. Compania a raportat o majorare a cifrei de afaceri de 13% pe 2016 față de anul anterior, până la aproximativ 750 de milioane de lei, și o creștere a profitului net în aceeași perioadă de 14%, până la 87 de milioane de lei, acesta fiind cel mai mare avans înregistrat în ultimii 8 ani în România.
Cele mai mari ponderi în cifra de afaceri a companiei sunt deținute de categoriile de cereale (Nestlé Fitness / Musli / Nesquik), produse culinare (Maggi), alimente pentru copii (Nan, Nestlé 8 Cereale) și cafea și alte băuturi (Nescafé, Dolce Gusto).Pentru 2017, compania și-a setat ca target un ritm de creștere a vânzărilor de peste 8% față de anul trecut.