Lidl România are un nou Director de Comunicare și CSR

Începând cu luna mai, Maria Mihai preia atribuțiile de Director de Comunicare și CSR Lidl România de la Cristina Hanganu, care a deținut această funcție începând cu 2016. După aproape 7 ani în cadrul Lidl România, Cristina se va alătura echipei Lidl Portugalia, unde, în calitate de Director de Comunicare și CSR, va coordona strategia și programele de comunicare și sustenabilitate pentru operațiunea Lidl din această țară. Lidl România are un nou Director de Comunicare și CSR

Din mai 2023, Maria Mihai preia atribuțiile de Director de Comunicare și CSR Lidl România de la Cristina Hanganu, poziție din care va gestiona programele strategice externe și interne de comunicare și sustenabilitate.

Maria Mihai lucrează în domeniul comunicării din anul 2008 și face parte din echipa Lidl România încă din 2014, atunci când s-a alăturat departamentului de Comunicare și CSR, în rolul de Specialist PR. Ulterior, și-a continuat dezvoltarea în cadrul Lidl România și a devenit Manager Comunicare Externă și Social Media. Ariile sale de expertiză acoperă toate domeniile comunicării și includ elaborarea strategiilor de comunicare corporativă și de sustenabilitate, comunicarea de criză, relațiile cu media, comunicarea internă și social media.

Recent, Lidl România a inaugurat cel de-al șaselea depozit logistic și cel mai mare din portofoliul său. Aflat pe un teren de peste 173.000 metri pătrați, în apropierea autostrăzii A2, în comuna Fundeni, județul Călărași, și cu o suprafață totală construită de peste 56.000 metri pătrați, cel de-al șaselea depozit din portofoliul Lidl România va deservi 55 de magazine din zona de Sud și Sud Est a țării, distanța medie între acestea fiind de 119 kilometri. Lucrările de construcție au durat doi ani și trei luni.

Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse cu cel mai bun raport calitate-preț. În spatele serviciilor și operațiunilor din magazine și centrele logistice stau simplitatea și orientarea către eficiență. În prezent, Lidl are peste 360.000 de angajați, dintre care peste 10.500 în România, unde retailerul german are deschise peste 300 de magazine și 6 centre logistice. În toate domeniile sale de activitate, Lidl este o companie care acționează cu responsabilitate față de oameni, societate și mediu. Pentru Lidl, sustenabilitatea este metoda prin care își îndeplinește, zi de zi, promisiunea cu privire la calitate.

Vezi și: Un nou CEO pentru liderul pieței de retail din România

Lidl România, rată de profitabilitate de 4,7% în 2023, în scădere față de anul anterior
Lidl România, rată de profitabilitate de 4,7% în 2023, în scădere față de anul anterior
Companiile Lidl din România (Lidl Discount SRL, Lidl România SCS, Lidl România SRL și Lidl Imobiliare România Management SCS) au încheiat anul...
Lidl deschide un nou magazin în Sânnicolau Mare, județul Timiș
Lidl deschide un nou magazin în Sânnicolau Mare, județul Timiș
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Sânnicolau Mare, județul Timiș, pe data de 15 aprilie. Acesta...
Schimbare la vârful departamentului de expansiune Lidl România
Schimbare la vârful departamentului de expansiune Lidl România
De la 1 mai 2024, Irina Mușan va prelua funcția de Director Național Servicii Centrale și Expansiune Lidl România și va face parte din...
Lidl România, profit net de 1 miliard de lei în 2022
Lidl România, profit net de 1 miliard de lei în 2022
Lidl România, entitate care cuprinde Lidl Discount SRL, Lidl Romania SCS, Lidl România SRL și Lidl Imobiliare Management SCS, a înregistrat o...
Lidl extinde rețeaua de magazine în București
Lidl extinde rețeaua de magazine în București
Lidl continuă investițiile pe plan local și extinde rețeaua națională cu o nouă unitate în București. Noul magazin se află în sectorul 5,...
Lidl România inaugurează un nou magazin în Buzău
Lidl România inaugurează un nou magazin în Buzău
Lidl, liderul pieței locale de retail, inaugurează un nou magazin în Buzău și depășește astfel pragul de 350 de unități. Noua locație...