Lidl România are un nou Director de Comunicare și CSR
Începând cu luna mai, Maria Mihai preia atribuțiile de Director de Comunicare și CSR Lidl România de la Cristina Hanganu, care a deținut această funcție începând cu 2016. După aproape 7 ani în cadrul Lidl România, Cristina se va alătura echipei Lidl Portugalia, unde, în calitate de Director de Comunicare și CSR, va coordona strategia și programele de comunicare și sustenabilitate pentru operațiunea Lidl din această țară.
Din mai 2023, Maria Mihai preia atribuțiile de Director de Comunicare și CSR Lidl România de la Cristina Hanganu, poziție din care va gestiona programele strategice externe și interne de comunicare și sustenabilitate.
Maria Mihai lucrează în domeniul comunicării din anul 2008 și face parte din echipa Lidl România încă din 2014, atunci când s-a alăturat departamentului de Comunicare și CSR, în rolul de Specialist PR. Ulterior, și-a continuat dezvoltarea în cadrul Lidl România și a devenit Manager Comunicare Externă și Social Media. Ariile sale de expertiză acoperă toate domeniile comunicării și includ elaborarea strategiilor de comunicare corporativă și de sustenabilitate, comunicarea de criză, relațiile cu media, comunicarea internă și social media.
Recent, Lidl România a inaugurat cel de-al șaselea depozit logistic și cel mai mare din portofoliul său. Aflat pe un teren de peste 173.000 metri pătrați, în apropierea autostrăzii A2, în comuna Fundeni, județul Călărași, și cu o suprafață totală construită de peste 56.000 metri pătrați, cel de-al șaselea depozit din portofoliul Lidl România va deservi 55 de magazine din zona de Sud și Sud Est a țării, distanța medie între acestea fiind de 119 kilometri. Lucrările de construcție au durat doi ani și trei luni.
Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse cu cel mai bun raport calitate-preț. În spatele serviciilor și operațiunilor din magazine și centrele logistice stau simplitatea și orientarea către eficiență. În prezent, Lidl are peste 360.000 de angajați, dintre care peste 10.500 în România, unde retailerul german are deschise peste 300 de magazine și 6 centre logistice. În toate domeniile sale de activitate, Lidl este o companie care acționează cu responsabilitate față de oameni, societate și mediu. Pentru Lidl, sustenabilitatea este metoda prin care își îndeplinește, zi de zi, promisiunea cu privire la calitate.
Vezi și: Un nou CEO pentru liderul pieței de retail din România