Kaufland, schimbare la vârful departamentului de legume-fructe

Kaufland România l-a numit pe Gabriel Borozan la conducerea departamentului de achiziții legume-fructe. În ultimii 13 ani departamentul a fost coordonat de Ionuț Parfente, care a anunțat că părăsește compania pentru a se dedica unor proiecte noi. Kaufland, schimbare la vârful departamentului de legume-fructe

Gabriel Borozan are o experiență de peste 14 ani în zona de achiziții legume-fructe, activând în cadrul unor jucători importanți din retail, precum Cora și Auchan.

"Și în 2018, principalul atu Kaufland rămâne prospețimea, categorie în care compania va continua investițiile, consolidându-și poziția de lider. De exemplu, unul dintre cele recente proiecte din zona prospețimii este cel de extindere a vintrinelor de pește și fructe de mare în magazine. Până la sfârșitul anului financiar 2018, 46 de magazine vor oferi clienților acest tip de spații cu sortiment îmbogățit - care vor ajunge până la 50 de articole per raion", au explicat reprezentanții Kaufland România.

De asemenea, retailerul va continua programele de susținere a producătorilor români și extinderea colaborărilor. În prezent, peste 70% din furnizorii companiei sunt români.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.250 de magazine în 7 țări și o rețea de 119 magazine în România. Potrivit celor mai recente date financiare raportate, retailerul a înregistrat în 2016 pe plan local o cifră de afaceri de 9,691 miliarde lei, în creștere cu 5,6% față de anul anterior.

Kaufland România păstrează trendul de creștere al cifrei de afaceri în 2023
Kaufland România păstrează trendul de creștere al cifrei de afaceri în 2023
Kaufland România, unul dintre cei mai importanți jucători prezenți pe piața locală de retail, a  încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri...
Marco Höβl, Kaufland:„Am accelerat ritmul investițiilor sustenabile în trei direcții clare”
Marco Höβl, Kaufland: „Am accelerat ritmul investițiilor sustenabile în trei direcții clare”
Sustenabilitatea joacă un rol esențial pentru Kaufland și, pentru că orice viziune necesită consecvență, anul 2023 a consolidat direcțiile...
Bilanțul Kaufland la 18 ani după primul magazin deschis în România
Bilanțul Kaufland la 18 ani după primul magazin deschis în România
La 18 ani de la intrarea pe piața din România, Kaufland a devenit un jucător dominant în sectorul de retail, fiind la finalul anului trecut pe...
Kaufland România pune la bătaie peste 300 de milioane de euro pentru investiții în 2023
Kaufland România pune la bătaie peste 300 de milioane de euro pentru investiții în 2023
Kaufland alocă un buget de peste 300 milioane de euro pentru investiții pe plan local pentru anul acesta. Bugetul este în linie cu investițiile...
Kaufland România trece de pragul de 3 miliarde de euro în 2022
Kaufland România trece de pragul de 3 miliarde de euro în 2022
Kaufland România, unul dintre cei mai importanți jucători prezenți pe piața locală de retail, a  încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri...
Kaufland deschide al doilea magazin dintr-un mall
Kaufland deschide al doilea magazin dintr-un mall
Retailerul Kaufland inaugurează al doilea hypermarket al rețelei situat într-un centru comercial, la Oradea, după ce, în urmă cu trei ani,...