Kaufland deschide al doilea magazin dintr-un mall
Retailerul Kaufland inaugurează al doilea hypermarket al rețelei situat într-un centru comercial, la Oradea, după ce, în urmă cu trei ani, deschidea primul magazin dintr-un mall, la Sibiu.
Deschiderea magazinului face parte din noua strategie de expansiune a companiei, care include și preluarea de spații în chirie, în paralel cu dezvoltarea unei rețele vaste de magazine pe terenuri în proprietate. Astfel, Kaufland ajunge la o rețea de 153 de magazine în România și creează peste 70 de noi locuri de muncă.
Situat pe Calea Aradului nr. 87, Oradea, jud. Bihor, noul magazin este construit pe o suprafață de aproximativ 5.000 mp, dintre care peste 3.200 mp sunt alocați spațiului de vânzare. Clienții vor găsi în noul Kaufland 17 case de marcat, dintre care 12 case express, de tip self check-out, pentru plata rapidă a cumpărăturilor. De asemenea, magazinul dispune de un raion de pește proaspăt, vitrină cu servire asistată, cu o lungime de peste 25 metri, raioane de fructe și legume, brutărie, produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie.
Kaufland deține în Oradea trei locații. Pentru anul acesta retailerul și-a setat extinderea rețelei de magazine cu 10 unități, până la acest moment fiind inaugurate cinci magazine, în timp ce până în 2025, ținta este atingerea pragului de 200 de magazine.
„Deși ultimii ani au fost atipici, noi am continuat să inovăm. Am rămas conectați la nevoile clienților, colegilor și partenerilor și ne-am străduit să răspundem întotdeauna cu cele mai eficiente soluții. Cred că evaluarea anuală este un exercițiu bun, care ne ajută să ne îmbunătățim atât operațional, cât și la nivel de implicare și sprijin în dezvoltarea economiei locale. Vom continua să investim în România și vom rămâne un partener responsabil și de încredere. Obiectivul nostru este să atingem pragul de 200 de magazine până în 2025”, declara recent Marco Hößl, Director General Kaufland România și Republica Moldova.
În ceea ce privește investițiile, bugetul total pentru anul acesta se ridică la peste 350 de milioane de euro, la un nivel similar cu anul precedent.
Anul trecut, retailerul a raportat o cifră de afaceri de 13,96 de miliarde de lei, în creștere cu 9% față de anul precedent, în timp ce la nivel de profit, Kaufland a raportat o scădere de 9% a rezultatului net, de la 970 de milioane de lei la 887 de milioane de lei. Rezultatul îl plasează pe poziția a doua în topul celor mai mari jucători prezenți pe piața locală, după discounterul Lidl.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.450 de magazine în 8 țări și 148.000 de angajați.