Heineken România are un nou director de marketing
Anca Mușat, cea care a ocupat timp de șase ani poziția de Director de Marketing al Mars România, a preluat începând cu această lună o funcție similară în cadrul producătorului de bere Heineken România.
Anca Mușat are o experiență de peste 16 ani în marketing în companii importante din industria bunurilor de larg consum. Înainte de Mars, ea a mai ocupat funcția de Director de Marketing în cadrul SSL International, parte a Reckitt Benckiser (2008-2011), și în cadrul Tchibo România (2001-2007), potrivit profilului său de LinkedIn.
Anca Mușat este absolventă a Academiei de Studii Economice București.
Poziția de Director de Marketing în cadrul Heineken România a fost ocupată anterior de Narcis Horhoianu, care a preluat la începutul acestui an o funcție de conducere în Vodafone România.
Heineken România, al doilea mare jucător de pe piaţa locală a berii, a avut o cifră de afaceri de 1,21 miliarde de lei în 2016 și un profit net de 162 de milioane de lei, cu 46% mai mare față de 2015.