Heineken își extinde portofoliul pe piața locală
Heineken își extinde portofoliul și lansează pe piața locală berea Heineken Silver. Noul sortiment a fost lansat inițial în metaverse, în urmă cu o lună, ca o ironie a brandului la adresa mărcilor ce promovează produse în spațiul virtual, deși ele sunt, de fapt, mai potrivite pentru a fi savurate în viața reală.
Acum, în cadrul unei serii de evenimente exclusive în întreaga Europă, Heineken Silver iese din metaverse și intră în lumea reală, demonstrând că nimic nu se compară cu gustul extra fresh al unei beri în realitate.
„Prin evenimentul de lansare Heineken Silver IN REAL LIFE ne-am dorit să reamintim tuturor că experiențele autentice se trăiesc alături de prieteni, în viața reală. Asta este Heineken Silver: un brand cool, care știe că, pentru tinerii Generația Z, dar nu numai, viața îmbină realul și digitalul. Trăim în ambele lumi, ne distrăm în metaverse, dar bem o bere cu prietenii în viața reală. Asta a fost scopul nostru: să recreăm această dualitate prin atmosfera, activările și artiștii prezenți la eveniment”, a declarat Sharon Anette, Marketing Director HEINEKEN România.
Te-ar putea interesa și: Gheorghe Andresz, noul Director de Vânzări HEINEKEN România
Consumatorii pot găsi sortimentul Heineken Silver în toată Europa începând cu 7 aprilie 2022. Cu o aromă proaspătă și răcoroasă și un gust final subtil, Heineken Silver este concepută pentru a satisface gusturile moderne. Fabricată cu aceleași ingrediente naturale precum varianta clasică a berii, Heineken Silver este o băutură limpede și plăcută de public, cu un gust extra fresh.
HEINEKEN este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Recunoscut pentru brandul Heineken, grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale și locale. În România, compania are un portofoliu divers de mărci de bere și cidru, majoritatea fiind produse în cele patru fabrici locale (din Constanța, Craiova, Târgu Mureș și Miercurea Ciuc).