Gheorghe Andresz, noul Director de Vânzări HEINEKEN România

HEINEKEN România anunță schimbări în structura organizatorică și în echipa de conducere a companiei. Astfel, începând cu această lună, Gheorghe Andresz, Traditional Trade & Out-of-Home Director al HEINEKEN România și membru al echipei de management, este noul Director de Vânzări al companiei. Din această poziție, acesta este responsabil de coordonarea întregii funcțiuni de vânzări și a echipelor pentru toate canalele comerciale: Traditional Trade, Out-of-Home, Modern Trade. Gheorghe Andresz, noul Director de Vânzări HEINEKEN România

Gheorghe Andresz are o experiență comercială vastă în domeniul comercial, construită în ultimii 20 de ani în diferite roluri deținute în cadrul HEINEKEN România, precum și în HEINEKEN Ungaria, dar și în alte companii din industria băuturilor. În rolul său de Director Traditional Trade & Out-of-Home al HEINEKEN România, el a contribuit la dezvoltarea strategiei de route-to-consumer, inclusiv la parteneriatul din 2021 dintre HEINEKEN România și Coca-Cola HBC România, în privința businessului e-commerce Stockday.

„În HEINEKEN România, suntem încrezători în potențialul nostru de creștere viitoare și vedem acest lucru doar în strânsă legătură cu nevoile și strategiile clienților noștri, mai ales în aceste vremuri pline de provocări. Ne bazăm pe spiritul inovator, pe determinarea echipei noastre și parteneriatele solide pe care le avem, și vom continua să creștem”, declară Gheorghe Andresz.

Această schimbare vine în contextul numirii lui Gijs van der Loo în funcția de Director de vânzări al HEINEKEN Slovacia și membru al echipei de management, după doi ani și jumătate în România, în rolul de Director Modern Trade.

Gijs van der Loo face parte din echipa HEINEKEN de 13 ani, petrecând ultimii doi ani și jumătate în România, unde a ocupat funcția de Director Modern Trade, timp în care HEINEKEN România a înregistrat o creștere a cotei de piață în canalul de comerț modern, și a introdus cu succes inovații de portofoliu, precum Birra Moretti®, un brand care s-a bucurat de o primire foarte bună din partea consumatorilor români.

„Sunt bucuros că am făcut parte din povestea HEINEKEN România. Sunt extrem de recunoscător partenerilor noștri pentru că au construit proiecte remarcabile împreună și știu că tot ce este mai bun urmează să vină. Călătoria mea cu HEINEKEN continuă pe o piață cel puțin la fel de competitivă ca cea din România”, spune Gijs van der Loo.

HEINEKEN este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Recunoscut pentru brandul Heineken®, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale și locale. La nivel mondial, compania este prezentă în peste 70 de țări și are peste 80.000 de angajați.

Pe piața din România, HEINEKEN are un portofoliu divers de mărci de bere și cidru, majoritatea fiind produse în cele patru fabrici locale (Constanța, Craiova, Târgu Mureș și Miercurea Ciuc). Compania are peste 1.100 de angajați în România și se aprovizionează de la furnizori locali cu peste 70% din ingrediente.

Heineken România are un nou Director de Marketing
Heineken România are un nou Director de Marketing
Cristina Radu, care a ocupat în ultimii șase ani poziția de Marketing&Trade Marketing Director pentru producătorul de băuturi alcoolice Prodal...
Heineken investește peste 270 mil. euro în Brazilia, cu focus pe produsele premium
Heineken investește peste 270 mil. euro în Brazilia, cu focus pe produsele premium
Heineken, al doilea mare producător de bere la nivel mondial, a anunțat că va investi 273 de milioane de euro în Brazilia ca parte a strategiei...
HEINEKEN închide fabrica din Constanța
HEINEKEN închide fabrica din Constanța
Producătorul de bere HEINEKEN România și-a anunțat intenția de a înceta activitatea de producție a fabricii din Constanța și de a...
 Heineken își extinde portofoliul pe piața locală
Heineken își extinde portofoliul pe piața locală
Heineken își extinde portofoliul și lansează pe piața locală berea Heineken Silver. Noul sortiment a fost lansat inițial în metaverse, în...