Heineken își extinde portofoliul pe piața locală

Heineken își extinde portofoliul și lansează pe piața locală berea Heineken Silver. Noul sortiment a fost lansat inițial în metaverse, în urmă cu o lună, ca o ironie a brandului la adresa mărcilor ce promovează produse în spațiul virtual, deși ele sunt, de fapt, mai potrivite pentru a fi savurate în viața reală.   Heineken își extinde portofoliul pe piața locală

Acum, în cadrul unei serii de evenimente exclusive în întreaga Europă, Heineken Silver iese din metaverse și intră în lumea reală, demonstrând că nimic nu se compară cu gustul extra fresh al unei beri în realitate.

„Prin evenimentul de lansare Heineken Silver IN REAL LIFE ne-am dorit să reamintim tuturor că experiențele autentice se trăiesc alături de prieteni, în viața reală. Asta este Heineken Silver: un brand cool, care știe că, pentru tinerii Generația Z, dar nu numai, viața îmbină realul și digitalul. Trăim în ambele lumi, ne distrăm în metaverse, dar bem o bere cu prietenii în viața reală. Asta a fost scopul nostru: să recreăm această dualitate prin atmosfera, activările și artiștii prezenți la eveniment”, a declarat Sharon Anette, Marketing Director HEINEKEN România.


Te-ar putea interesa șiGheorghe Andresz, noul Director de Vânzări HEINEKEN România


Consumatorii pot găsi sortimentul Heineken Silver în toată Europa începând cu 7 aprilie 2022. Cu o aromă proaspătă și răcoroasă și un gust final subtil, Heineken Silver este concepută pentru a satisface gusturile moderne. Fabricată cu aceleași ingrediente naturale precum varianta clasică a berii, Heineken Silver este o băutură limpede și plăcută de public, cu un gust extra fresh.

HEINEKEN este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Recunoscut pentru brandul Heineken, grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale și locale. În România, compania are un portofoliu divers de mărci de bere și cidru, majoritatea fiind produse în cele patru fabrici locale (din Constanța, Craiova, Târgu Mureș și Miercurea Ciuc).

HEINEKEN România introduce în portofoliul său Amstel®. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
HEINEKEN România introduce în portofoliul său Amstel®
Berea olandeză Amstel, parte a grupului HEINEKEN, intră pe piața din România în luna martie a acestui an. Amstel® va deveni prima marcă...
HEINEKEN, performanță modestă a vânzărilor în Europa la nivelul anului trecut. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
HEINEKEN, performanță modestă a vânzărilor în Europa la nivelul anului trecut
HEINEKEN a raportat  un avans important al volumelor vândute anul trecut în Africa, Orientul Mijlociu și Asia, în timp ce în Europa creșterea...
Heineken UEFA Champions League, prima campanie de retail media de pe piața berii din România. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Heineken UEFA Champions League, prima campanie de retail media de pe piața berii din România
Campania Heineken UEFA Champions League din acest an a fost prima campanie de retail media din industria berii din România, desfășurată în una...
Heineken România are un nou Director de Marketing
Heineken România are un nou Director de Marketing
Cristina Radu, care a ocupat în ultimii șase ani poziția de Marketing&Trade Marketing Director pentru producătorul de băuturi alcoolice Prodal...
HEINEKEN închide fabrica din Constanța
HEINEKEN închide fabrica din Constanța
Producătorul de bere HEINEKEN România și-a anunțat intenția de a înceta activitatea de producție a fabricii din Constanța și de a...
Gheorghe Andresz, noul Director de Vânzări HEINEKEN România
Gheorghe Andresz, noul Director de Vânzări HEINEKEN România
HEINEKEN România anunță schimbări în structura organizatorică și în echipa de conducere a companiei. Astfel, începând cu această lună,...